AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Samboeren min er mer feminin enn meg og det plager meg egentlig bare mer og mer. I starten pyntet jeg meg kanskje litt ekstra, så da merket jeg ikke så mye til det selv. Men når hverdagen har inntruffet og jeg av og til bare ønsker å dra til butikken i kosebukse, så får jeg dårlig samvittighet og føler meg ekkel når kjæresten min selv fikser håret, pusser tennene osv. først. Han er veldig feminin av seg, eller rettere sagt veldig opptatt av utseende. Han går bare i fine klær, har hele tiden nyklippet hår, pusser tennene minst 3 gr daglig og har faktisk i noen tilfeller stjelt pudder av meg for å se mer solbrun ut eller for å dekke en kvise. Jeg på den andre siden er helt vanlig. Jeg sminker meg lite til hverdags og gidder egentlig ikke å stresse. Andre som har det slik? Mannen er 27 år. Og er det ikke slik at tiltrekningen blir større desto større differanse det er i mellom femininiteten blant mannen og kvinnen? Anonym poster: aa3a37ae7bedf4960c63146bdc88fc47
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Bortsett fra det med å bruke pudder for å se solbrun ut høres han ikke spesielt feminin ut. Å pusse tenner er vel en selvfølge, og ellers tar han jo bare vare på utseendet sitt? Synes du skal være glad for det. Anonym poster: e9646a05fa0a7844cd68de4a98d72cdf 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Bortsett fra det med å bruke pudder for å se solbrun ut høres han ikke spesielt feminin ut. Å pusse tenner er vel en selvfølge, og ellers tar han jo bare vare på utseendet sitt? Synes du skal være glad for det. Anonym poster: e9646a05fa0a7844cd68de4a98d72cdf Enig. Pudderet var det eneste jeg reagerte på også. Tror ikke det er han som er blitt mer feminin, men kanskje du som har blitt mindre feminin? 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Enig. Pudderet var det eneste jeg reagerte på også. Tror ikke det er han som er blitt mer feminin, men kanskje du som har blitt mindre feminin? Ts mener kanskje at han er mer forfengelig enn henne mens det vanlige er at kvinnen er den som tilbringer mest tid med å pusse på utseendet? Desuten reagerer jeg på nivået av renslighet. En ting er å pusse tennene morgen/kveld og muligens etter å ha spist noe klisset eller før en tur ut til middag. En helt annet er å "måtte" gjøre det før en går ned på nærmeste butikk for å kjøpe ost til kveldsmaten. Det er dessuten litt i overkant om han må kle seg fint, gre håret, pusse tenna og ta på pudder før han går etter posten. Så nivået av pertentlig nøyenhet har mye å si her! Jeg ville uansett reagert negativt på det. Husker typen til en venninne frika helt ut av en liten kvise på haka. Har ikke sett på han som manndig mann siden...Menn skal se litt rufsete manndige ut. Tåle å bli litt værbitte og skitne på hendene (de trenger ikke like det, men de må takle det - og ditto for kvinner, egentlig. Mennesker skal være til bruks, ikke til pynt.). Anonym poster: 50db8f51c77c3c789fd0825dd980b809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå