Gjest snyball Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Vår jordfeilsbryter piper støtt og stadig. Vi er et bygg med fire leiligheter, og har lenge prøvd å finne ut av hva det kommer av. Har også kontaktet huseieren, og han sa vi måtte prøve å finne ut av det selv. Har nå funnet ut av at komfyren til meg og samboeren er en av årsakene til at den piper. Men det må være noe fra de andre leilighetene og, fordi den piper ofte blant annet når vi kommer hjem, og ikke har brukt noe på mange timer. Så- når vi har finnet ut av det kommer av, hva gjør vi da? Er det vi som må ta på oss ansvar for å skaffe en evt. elektriker?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Det der skal da virkelig huseier ordne opp i! Her måtte vi tilkalle en vakt sent på kelden i påsken, og huseier måtte pent ta seg av regningen på over 4000kr. Uten snev av protest til og med. Anonym poster: 8b091c1d9173900b386b85857eca8cc0
Gjest snyball Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Det der skal da virkelig huseier ordne opp i! Her måtte vi tilkalle en vakt sent på kelden i påsken, og huseier måtte pent ta seg av regningen på over 4000kr. Uten snev av protest til og med. Anonym poster: 8b091c1d9173900b386b85857eca8cc0 Det var det jeg egentlig trodde, men han sa bare til meg at vi må finne ut av hvorfor den piper. Det har vi jo gjort nå, så hva gjør vi da? Virker ikke som han har tenkt til å ta noe ansvar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå