Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har funnet ut at samboeren min har hatt sex med venninna mi. Og det har skjedd flere ganger bak min rygg. Nå vil han gå fra meg og barna våre. De vil flytte sammen, de er forelsket. Han driter i barna og meg. Og venninna mi, nei, hun er ikke venninna mi lenger, fy søren dette er vondt. Hjelp, hva gjør jeg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proev aa fokusere paa barna dine og kom over denne "mannen" (guttungen). Baade han og venninna di er ikke verdt noen taarer. Noen som begaar et slikt svik er det ikke verdt aa samle paa!

:klem:

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Jeg har funnet ut at samboeren min har hatt sex med venninna mi. Og det har skjedd flere ganger bak min rygg. Nå vil han gå fra meg og barna våre. De vil flytte sammen, de er forelsket. Han driter i barna og meg. Og venninna mi, nei, hun er ikke venninna mi lenger, fy søren dette er vondt. Hjelp, hva gjør jeg ?

La ham gå.

...Og kjøp litt sjokolade til deg selv... :klemmer:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du minner deg selv på at du er så utrolig mye bedre enn disse usle menneskene, og at du klarer deg mye bedre uten dem! Nå fikk du mange år ekstra på bruke livet ditt på mennesker som betyr noe, nemlig barna og kanskje i fremtiden; en bedre mann? Du kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å godta hvordan det har blitt, og se det positive i saken.

Ellers er det bare å la tiden lege alle sår, i starten nå bør du fokusere på deg selv og hva du vil. Når jeg opplevde det samme klikket jeg i frustrasjon, og ble sett på som den gale dama av veldig mange. Hold deg for god for å snakke til henne, når hverdagen kommer blir det nok slutt mellom dem og, hun rekker nok aldri å bli stemor til dine barn. Heldigvis ingen barn inne i bildet hos oss, men likevel fikk jeg veldig mye sympati, fra mine venner, felles venner, hans venner, hans familie OG hennes familie. Du kommer også til å oppleve sympatien, og tro meg, den hjelper.

Lykke til!

Anonym poster: fed40513e7af521ed1149963f2d1899d

• Liker 5
Skrevet

Sørg for at INGEN av deres felles venner noen gang vil snakke med noen av de igjen!!

Fy flate!!

Vet ikke hvem som er verst jeg, samboeren din eller den såkalte venninnen!

En ting er iallfall sikkert, du her det bedre uten de begge!

Lykke til og ikke la de ødelegge deg..

AnonymBruker
Skrevet

Som de over her skriver, det er de det er noe feil med. BLÅS I XMANNEN, OG TA DET I DITT TEMPO, ANG NÅR DU VIL SNAKKE MED HAN ANG BARN OSV. TENK PÅ DEG SELV, TENKT PÅ DEG SELV:-) OG FOKUSER PÅ JOBB OG FRITID UTE I DET FINE VÆRET SOM BEGYNNER KOMME. jeg har SELV kuttet ut mange tvIlsomme "venninner" og mannfolk. Du finner deg en rolig snill mann etter hvert, men ikke tenk på det. STOR STØTTEKLEM

Anonym poster: 822c36e6716297d834297b917198458b

Skrevet

Kontakt familievernkontoret for å få noen å snakke med, og be familie og venner om hjelp i hverdagen. Ta vare på deg selv og barna i denne situasjonen.

Mange støtteklemmer!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Sørg for at INGEN av deres felles venner noen gang vil snakke med noen av de igjen!!

Fy flate!!

Vet ikke hvem som er verst jeg, samboeren din eller den såkalte venninnen!

En ting er iallfall sikkert, du her det bedre uten de begge!

Lykke til og ikke la de ødelegge deg..

Felles venner har ikke en skit med det her å gjøre og skal ikke bli innblandet i noe drama som fører til at de føler at de MÅ velge side.

• Liker 2
Gjest Cytosin
Skrevet

Kan ikke forestille meg hvordan du har det, men jeg syns du skal være glad for at du er kvitt ham i hvertfall - og med den oppførselen fortjener de hverandre. Det forholdet der er nok ikke liv laga.

AnonymBruker
Skrevet

VELDIG VELDIG SANT DETTE HER SOM HUN OVER SKREV: Når jeg opplevde det samme klikket jeg i frustrasjon, og ble sett på som den gale dama av veldig mange. Hold deg for god for å snakke til henne. Har opplevd det samme. Hvis man "klikker", så er det det folk ser. De vet ikke heller hvordan eller hva andre har gjort for å få deg i den tilstanden. Er dumt at man ikke kan bare klikke og få ut frustrasjonen sin, men da tror folk at det er vi som er "umoralsk".

ikke la xmannen og hu dama se at du bryr deg. Ikke altfor mye ihvertfall. Da er det du som "vinner". DA kan jeg love deg at de føler seg enda dårligere. Går utover de, og ikke deg på en måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke forestille meg hvordan du har det, men jeg syns du skal være glad for at du er kvitt ham i hvertfall - og med den oppførselen fortjener de hverandre. Det forholdet der er nok ikke liv laga.

Enig.

Begynnner det med utroskap, ender det med utroskap.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Både xmannen og "venninna" finner seg snart enda en ny se. Sånne folk bare bytter rundt, resirkulering på en måte. Du er verd en normalt hyggelig liv.

AnonymBruker
Skrevet

Venner skal ikke måtte velge side? Så de vil være venner med noen som gjør hva som helst? De burde jo reagere på dette, eller så er de jo ikke venner å samle på.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Du minner deg selv på at du er så utrolig mye bedre enn disse usle menneskene, og at du klarer deg mye bedre uten dem! Nå fikk du mange år ekstra på bruke livet ditt på mennesker som betyr noe, nemlig barna og kanskje i fremtiden; en bedre mann? Du kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å godta hvordan det har blitt, og se det positive i saken.

Ellers er det bare å la tiden lege alle sår, i starten nå bør du fokusere på deg selv og hva du vil. Når jeg opplevde det samme klikket jeg i frustrasjon, og ble sett på som den gale dama av veldig mange. Hold deg for god for å snakke til henne, når hverdagen kommer blir det nok slutt mellom dem og, hun rekker nok aldri å bli stemor til dine barn. Heldigvis ingen barn inne i bildet hos oss, men likevel fikk jeg veldig mye sympati, fra mine venner, felles venner, hans venner, hans familie OG hennes familie. Du kommer også til å oppleve sympatien, og tro meg, den hjelper.

Lykke til!

Anonym poster: fed40513e7af521ed1149963f2d1899d

TS her. Har allerede fortalt det til min og hans familie, samt noen venner. Alle er sjokkerte og sier han er i krise og vil våkne. Men jeg vet ikke om jeg vil ha han tilbake, jeg føler han har skitna til forholdet vårt. Dessuten er hn så steil, han har bestemt seg, han vil til henne. Skjønner bare ikke at han kan drite i meg og barna... Vi hadde jo et greit forhold. Han har sagt etterpå at vi bare hadde et praktisk forhold, at kjærligheten er borte . Jeg er ikke enig i det, det stemmer ikke fra min side i alle fall. Vi har det travelt med hus, barn ,jobb og aktiviteter, men kjærligheten er jo også det vi gjør sammen, ikke at vi må ha sex 5 ganger i uka. Uff, jeg blir så fortvilt, skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette...

Venninna mi, jeg må si ex-venninna, har såret meg noe enormt. Vi har hatt et nært forhold og betrodd hverandre veldig mye, jeg føler meg rundlurt, og så skal de ha et forhold, og hun bli stemor til mine barn! Fy søren, det går ikke an... Hva går det av mannen min da ? De er jo råtne mot meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dratt og kjørt trynet til "venninna" i veggen og om de absolutt hadde blitt sammen ville jeg håpa på at de var dumme/smarte nok til å være utro mot hverandre. nei noe bedre synes jeg ikke de fortjener akkurat ;) Slike folk har jeg ikke mye til overs for.

Anonym poster: 997b9ead885b02599ab4abd26e686e65

• Liker 1
Skrevet

Som sagt ovenfor, gi fulle faen og glem denne guttungen. Han er en patetisk unnskyldning for en mann.

Samme med "venninna" di. De fortjener deg tydeligvis ikke.

Holdt hodet hevet, selv om det er lettere sagt enn gjort. Du fortjener mye bedre!

• Liker 1
Skrevet
:hug: For noen idioter!!! begge to!
Skrevet

Dette må da være det ultimate svik. Mannen din har blitt blendet og har sveket deg på det verste, og din ex- venninne har sveket deg.

Jeg foreslår at du tar kontakt med et familievernkontor og ber om samtaler alene. Mannen din kan du sikkert ikke snakke til nå, han er blendet av at han befinner seg i en verden uten forpliktelser, kone som maser, litt mindre sex enn han ønsker, ikke barnemas og alt det som forplikter i en familie. Han har tatt på de rosa brillene og trives godt der akkurat nå. Kan godt hende at hans bakrus ikke blir god.

Men du trenger noen å snakke med som kan gi deg gode råd om hva du gjør nå. Snakk med noen på familevernkontoret!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at nå sitter han bare der og skal finne på unnskyldninger for å lette sin egen samvittighet. Så blir det en sånn trekant-situasjon hvor du liksom skal være den fæle og vanskelige, og hun liksom skal være den gode og uskyldige. Det beste du kan gjøre er å nekte å spille rollen som den fæle og vanskelige. Det vil vippe hele trekantdrama-balansen av pinnen. Til slutt blir det så mye kognitiv dissonans hos han at han blir tvunget til å se mer nyansert på situasjonen, og DA begynner han å tenke seg om.

Hvis han derimot er en sånn drama-mann som liker trekantsituasjoner, kan du banne på at han kommer til å bedra henne også.

Anonym poster: 5798dbe5a3c1cb813f52380320990bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...