Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 (endret) Er det deres egen feil som blir bitre å sure? Eller det det damenes feil som får mennene til å føle seg som søppel og noe man bare kan kaste vekk? Kanskje en blanding? Husker når jeg var 18 og guttene som var idioter dro alle damene. Jeg var jo snill som et lam på den tiden og det eneste jeg fikk høre fra damene var syt om hvor fælene guttene var med dem. Frustrert som jeg var tenkte jeg, nå er det faen med nok. Jeg gikk bad og plutselig sto damene på døren. Etter 1-2 år med badboying fant jeg ut at det var tull, så ble meg selv igjen. Synes det er kjipt å lese om de som skal gå bad fordi ting ikke går veien akkurat nå. Vil i alle fall ikke annbefale noen å gjøre det! Det fører jo også til at enkelte menn blir super fiksert på dette med å være attraktiv. Så får man høre ting som, det er utseende og genene som teller, fordi noen sikkert har lest "the selfish gene" elsn. Det er jo pga av dette at pua industrien har blomstret. Rett og slett fordi sjenerte og snille menn som ikke kommer noen vei, finner en vei ut av situasjonen de er som går mye raskere enn å måtte vente 10-15 år før man treffer neste dame. Tenk på det neste gang man er stygg med noen som er snill! Man lager jo faktisk bare ris til egen ræv og er kanskje den indirekte årsaken til at de går player-mode. Endret 9. april 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Kvinner skylder ikke gutter et ligg fordi de er "snille". Hvis de blir drittsekker så lett etter avvisning er nok good guy-imaget bare på overflaten. Anonym poster: e42cbf56e0b3eda07df2092f51e3b753 12
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Hvem sin feil er at enkelte menn finner ut at de skal bli badboys? Deres egen. 2
Polly Ester Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Så du mener at jenter/kvinner skal bli sammen med de snille gutta/mennene fordi de ikke skal bli "slemme"? ... sånn bare fordi de er snille, lissom? 3
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Inngangen din blir helt feil. Hvor har du det fra at enkelte menn finner ut at de skal bli badboys? Står foran speilet tidlig en søndag morgen, sier til seg selv "yeah man, this is it, from now on - consider me a bad guy" liksom?? Det er da vitterlig ikke sånn. Tror heller det er nærmere sannheten å titte på hvem som sitter med definisjonsmakta her, kvinner. Når/hvis kvinner finner aspekter ved menn de ikke liker/forstår/aksepterer (stryk det som eventuelt ikke passer) og han ikke oppfyller hennes krav/forventninger til hvordan en mann - i hennes øyne - bør være = drittsekk/badboy. 1
Jegern Puahate Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Det er naturligvis mest jentenes skyld da sitter med seleksjonsmakta. Det er guttene som tar valget men kvinnene som driver dem til det. Under oppveksten ser en etterhvert at kjærlighet ala Disney filmene bare var tull, jentene går for de kjekkeste, sterkeste og mest dominerende guttene. De snille, svake og stygge guttene blir definert som utskudd, noe som vil prege dem resten av livet. Jentene burde være mer ansvarlige og velge de snille gutta slik at snillhet og godhet belønnes.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 (endret) Så du mener at jenter/kvinner skal bli sammen med de snille gutta/mennene fordi de ikke skal bli "slemme"? ... sånn bare fordi de er snille, lissom? Nei? Hvis jeg har gitt det inntrykket, så har jeg ikke formulert meg riktig. Altså, mange menn føler seg sikkert urettferdig behandlet når de blir dumpet/valgt vekk til fordel for en annen, men jeg ser ikke helt på det som å være slem. Jeg mener tilfeller når damer er frekke og behandler snille dårlig. Endret 9. april 2013 av .-L-.
studerende Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Så menn som forventer å få seg noe bare fordi de klarer å utvise et minimum av høflighet og normal folkeskikk regnes som snille? Misforså meg rett, jeg har også på et tidspunkt trodd at jeg var "for snill" for å få meg dame, men det er ikke der problemet ligger. Når man hele tiden er redd for å tråkke andre på tærne og å ikke være til bry ender man opp med å ikke vise så mye personlighet, man er rett og slett ikke noe morsom å henge med. Da hjelper det ikke at du ikke er Hitler. Når gutter bestemmer seg for å bli "bad boys" er biproduktet at de tør å vise mer av sin egen personlighet og å gi beng i hva folk synes om det. Da kommer man i kontakt med flere mennesker, og følgelig øker sjansen for at man finner noen som liker deg. 3
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 (endret) Inngangen din blir helt feil. Hvor har du det fra at enkelte menn finner ut at de skal bli badboys? Står foran speilet tidlig en søndag morgen, sier til seg selv "yeah man, this is it, from now on - consider me a bad guy" liksom?? Hvor ofte leser du singelforumet? em.. Står om det hele tiden føler jeg. Det er da vitterlig ikke sånn. Tror heller det er nærmere sannheten å titte på hvem som sitter med definisjonsmakta her, kvinner. Når/hvis kvinner finner aspekter ved menn de ikke liker/forstår/aksepterer (stryk det som eventuelt ikke passer) og han ikke oppfyller hennes krav/forventninger til hvordan en mann - i hennes øyne - bør være = drittsekk/badboy. Vel i noen tilfeller er jo det sant, men det er mange drittsekker som går rundt også. Ting er ikke så svart hvit spør du meg da. Endret 9. april 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 (endret) Når gutter bestemmer seg for å bli "bad boys" er biproduktet at de tør å vise mer av sin egen personlighet og å gi beng i hva folk synes om det. Da kommer man i kontakt med flere mennesker, og følgelig øker sjansen for at man finner noen som liker deg. Det var det jeg også forsto etter noen år som bad. Grunnen til at det var flere damer i livet mitt var fordi jeg tok initiativ, ikke fordi jeg var egoistisk og tenkte mest på meg selv. Endret 9. april 2013 av .-L-. 2
EttaJ Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Det jeg har erfart, er at disse "bad boy" guttene ofte viser mer selvtillit og kan være frampå og flørtende, derfor faller noen jenter for det. De snille/forsiktige guttene er kanskje mer tilbaketrukket og de havner ofte i vennefella. Men hvis de vil være bad boys og få de type jentene så er det er valg de mer enn gjerne må ta, men jeg tror ikke kvalitetsdamene faller for dem. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Det jeg har erfart, er at disse "bad boy" guttene ofte viser mer selvtillit og kan være frampå og flørtende, derfor faller noen jenter for det. De snille/forsiktige guttene er kanskje mer tilbaketrukket og de havner ofte i vennefella. Men hvis de vil være bad boys og få de type jentene så er det er valg de mer enn gjerne må ta, men jeg tror ikke kvalitetsdamene faller for dem. Javel, så Rihanna er ikke en kvalitetsdame? Anonym poster: 376e78b2f575ff3af24a58915f95bdc1
aquiz Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Jeg tenkte ikke noe over det den gang jeg var yngre, men ser jeg tilbake på hvordan jeg endte opp med "bad boys" ser jeg at det som slo ut var Initiativet. Jeg dro ikke på fest for å finne meg en partner, jeg dro på fest for å ha det gøy, og da trenger man inputt fra gutten med teskje!! Venninner gikk etter badboys pga status. Status og det at de kunne "temme" gutten, bevise for verden at de var så spesielle fordi de kunne roe ned et mannfolk.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #15 Skrevet 9. april 2013 Snill gutt og badboy... Altså, det er SÅ mye misforståelser ute og går om hva som er hva! SÅ mange gutter ser på seg selv som "snille gutter", men de er egentlig ikke det. En god del av de er selvopptatte, sutrete, synes synd på seg selv, har ikke et realistisk selvbilde, you name it. Tror det hovedsakelig er disse som konkluderer med at de vil bli "bad boy" når de ikke får det som de vil, uten at de skjønner hva som egentlig er grunnen. Det finnes faktisk menn som bare er manne-menn, verken "snill gutt" eller badboy. Sterke, beskyttende, selvstendige, gode holdninger og sunt selvbilde. Typiske leder-typer som har hatt sunne interesser, gode forbilder og normalt forhold til det motsatte kjønn. Hvis man ikke er fornøyd må man heller strebe etter å bli som dem. De danker ut både PUA, snillgutt og badboy anyday. Anonym poster: 4dcdb3e695cf52eb61a23c4176b5c8d6 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #16 Skrevet 9. april 2013 Venninner gikk etter badboys pga status. Status og det at de kunne "temme" gutten, bevise for verden at de var så spesielle fordi de kunne roe ned et mannfolk. Lykkes de? Anonym poster: 4dcdb3e695cf52eb61a23c4176b5c8d6
sjonkelrolf Skrevet 9. april 2013 #17 Skrevet 9. april 2013 Nice guys don't finish last, they just don't finish at all... 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #18 Skrevet 10. april 2013 Det er mye dobbeltmoral, urettferdighet, tull og generalisering ute å går blant både kvinner og menn. Å suge til seg all kritikk og all dobbeltmoral, er vel den første åpne døra til å bli bad og bitter. De sterke er de som gjenstår. Anonym poster: 4eff4063c48e763b53223fb63db01378
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #19 Skrevet 10. april 2013 I den grad jenter/kvinner like bad boys, er det nok på grunn av selvtillit og at en ofte får en slags respekt (i hvert fall i utgangspunktet) for folk som virker som de er seg selv og ikke bryr seg så mye om hva omgivelsene mener. Men en trenger på ingen måte være en bad boy for å ha disse egenskapene - en trenger bare integritet og selvtillit. Og det er ikke sånn at usikker, eller "svak og stygg" som en bruker skriver over her betyr at man er snill, på ingen måte. Noen av de aller mest uattraktive mennene jeg vet om tror de faller i "snill, men urettferdig behandlet"-kategorien, men alle rundt dem ser de er bitre, sikter mot helt feil damer (mye yngre fotomodeller blir kanskje ikke kjempeimponert over å bli sjekket opp av en lurvete 45-åring på 1.60, faktisk), og gjerne har noen veldig ugunstige egenskaper (alkoholproblem, psykiske problem e.l.) i tillegg... Man er ikke nødvendigvis snill en gang, ofte sitter det mye kvinne/menneskehat rett under overflaten hos disse folka. Jeg er ganske sikker på at de fleste kvinner - i hvert fall etter at de er ferdige med skoletiden - foretrekker menn som er snille og trygge, samtidig som det ER attraktivt at han er sikker på seg selv og har egne meninger. Alle jeg har vært interessert i eller sammen med har vært snille, noen har kanskje vært i overkant ego, men likevel snille og absolutt ikke bad boys. Anonym poster: aac1d628a7681d6f4e60a03022307c2f 3
Petra75 Skrevet 10. april 2013 #20 Skrevet 10. april 2013 Javel, så Rihanna er ikke en kvalitetsdame? Anonym poster: 376e78b2f575ff3af24a58915f95bdc1 Ikke i mine øyne, i hvert fall. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå