Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest TS
Skrevet

Min kjæreste og jeg hadde tidligere litt konflikter hva angår facebook. Vi har hatt litt tillitsproblemer, og det var litt styr bl.a. med face. Vi hadde en periode der vi hadde åpne passord. Dette viste seg å ikke være noen god løsning, kjæresten min var spesielt motstander av det, og mente at vi måtte stole såpass på hverandre at vi ikke hadde behov for å gå inn og sjekke hverandres sider. Jeg var enig i dette, og etter det så har vi jobbet mye med å stole på hverandre. Syns dette har gått fint, jeg har måttet ta meg litt sammen, og slutte med mistenksomhet. Jeg kan nemlig ha litt problemer med tillit til andre. Dette er ca ett år siden.

Men, igår skjedde det noe som satte meg litt ut. Jeg ordnet noen sikkerhetsinnstillinger, for å lukke sida mi litt mer for andre enn venner. Samtidig så satte jeg på innstillinga om at jeg ville bli varslet om noen prøvde å logge seg inn fra andre steder. Det gikk ikke mer enn et par timer, så fikk jeg varsel om at innlogging var forsøkt fra et annet sted, og det stedet var der hvor han bor. Jeg konfronterte ham med dette, og han påsto at det var kun den ene gangen det hadde skjedd.

Jeg merker at det skuffer meg. Han har altså visst mitt passord og har hatt full tilgang, samtidig som han mener at vi ikke skal ha innsyn i hverandres facebook og mail. Jeg føler det rett og slett som et svik. Nå kom han med forslaget om at vi skulle ha det åpent igjen. For meg er det egentlig ikke så farlig, jeg har ikke noe å skjule der inne, men det er dobbeltmoralen som skuffer meg, og at han ikke selv syns at det er så ille det han har gjort. Hvordan få ham til å forstå dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest TS
Skrevet

Lurer også på om han lyver når han sier at han logget inn kun den ene gangen. Syns det er litt påfallende at det tok så kort tid fra jeg aktiverte den sikkerhetsinnstillinga, til det kom melding om forsøk på pålogging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...