Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mange andre flyttet jeg sammen med en kjæreste relativt tidlig (19 år), men det tok slutt etter rundt to år som kjærester hvorav et år som samboere. Dette er 3-3,5 år siden.

Nå har jeg fått ny kjæreste (som også har hatt samboer før). Vi har vært sammen i halvannet år, men har ikke pratet om å flytte inn til hverandre ennå (han bor i kollektiv mens jeg bor i en bitteliten leilighet jeg eier som er for liten til å dele), utover at han skal flytte inn i ett nytt kollektiv til høsten.

Det jeg lurer på er som følger:

dere som har hatt mer enn en samboer, når flyttet dere sammen? Legg gjerne ved alder og hvor lenge dere hadde vært sammen, i tillegg til om dere var studenter, hadde barn, evt. om dere hadde jobb.

Setter kjempestor pris på alle svar!

Anonym poster: 78fc68e32c816dd11c6ff17ee90a2f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en samboer før min nåværende, og da var jeg ca 19-20 år gammel, og totalt varte forholdet ca 4-5 måneder, så alt gikk veldig fort..

Nå har jeg bodd sammen med min nåværende kjæreste siden desember, så altså 4 måneder. Han har jobb, mens jeg leter. Vi har ikke barn enda :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en samboer før min nåværende, og da var jeg ca 19-20 år gammel, og totalt varte forholdet ca 4-5 måneder, så alt gikk veldig fort..

Nå har jeg bodd sammen med min nåværende kjæreste siden desember, så altså 4 måneder. Han har jobb, mens jeg leter. Vi har ikke barn enda :)

Hvor lenge har dere vært sammen før dere flyttet sammen i desember? :)

Skrevet

Han går siste månedene som lærling, og jeg jobber som tilkallingsvikar. Dagene jeg ikke jobber har jeg fått plass på et kurs. Han er 21, jeg er 19. Flyttet sammen i Desember, vært sammen åtte måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt en. Vi flyttet sammen etter 3 år og har bodd sammen i snart 3 år. Jeg er 26 og han 27.

Anonym poster: 116c3c244fa3737a25c4e6fab7dd6782

Gjest Naria
Skrevet (endret)

Jeg har hatt to tidligere samboere, han har hatt en. Vi flytter sammen offisielt fra 1. mai, og har da vært sammen et drøyt år. I praksis har vi allerede bodd sammen et par måneder. Jeg studerer og jobber, han jobber og vi er i midten/slutten av 20 årene.

Edit: Kan jo legge inn info om de tidligere samboerskapene mine også.

1: Ble sammen da jeg var 18, han var et år eldre. Flyttet sammen rett etter VGS, og bodde sammen i 3 år.

2: Ble sammen da jeg var 23, han var et år eldre. Flyttet sammen etter to år og bodde sammen i ca. et år.

Endret av Naria
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en samboer fra jeg var 19. Vi bodde sammen til jeg var 27 år og fikk en sønn sammen. Nå er jeg 30 år og har hatt en kjæreste i 2 år, vi flytter sammen nå snart og har kjøpt hus. Vi har en sønn hver.

Møtte min nåværende kjæreste kun 3 mnd etter et samboerskap på 8 år, så har vært godt å bo litt alene før jeg blir samboer igjen. Forhåpentligvis blir dette siste samboerskap :-)

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen før dere flyttet sammen i desember? :)

Veldig vanskelig å svare på, sånn egentlig. Vi har vært sammen av og på. Men vi sier det at vi har vært sammen i 5 år i sommer, selv om vi hadde et års tid pause. Men vi ble altså sammen igjen i mai i fjor :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Veldig mange uselvstendige mennesker som bare hopper fra samboer til samboer her. Skremmende.

AnonymBruker
Skrevet

Som mange andre flyttet jeg sammen med en kjæreste relativt tidlig (19 år), men det tok slutt etter rundt to år som kjærester hvorav et år som samboere. Dette er 3-3,5 år siden.

Nå har jeg fått ny kjæreste (som også har hatt samboer før). Vi har vært sammen i halvannet år, men har ikke pratet om å flytte inn til hverandre ennå (han bor i kollektiv mens jeg bor i en bitteliten leilighet jeg eier som er for liten til å dele), utover at han skal flytte inn i ett nytt kollektiv til høsten.

dere som har hatt mer enn en samboer, når flyttet dere sammen? Legg gjerne ved alder og hvor lenge dere hadde vært sammen, i tillegg til om dere var studenter, hadde barn, evt. om dere hadde jobb.

Flyttet sammen etter ett år. Dette var pga skole osv :) var 18 og 19, ferdig med vgs. Nå han vi bodd sammen i to

År snart :)

Anonym poster: 474257bd1e4e05e7d1a152cffe3cf1db

Gjest Gjest
Skrevet

flyttest sammen med 1 samboer etter 1 års tid da var jeg 19 år. det varte i 5 år.

Var så singel.

Flyttet sammen med samboer nr 2 etter 4 mnd,altfortidlig!!! det varte i 11 år,men forholdet var veldig usundt og vi var ikke ferdig med tidligere forhold noen av oss.

Singel

Så flyttet inn med ny partener som jeg kjente godt. (kjent i over 15 år) var sammen nesten 1 år før vi flyttet sammen .vi har nå bodd sammen i 3 år og håper det blir for altid!!

Skrevet (endret)

Jeg flyttet sammen med min første kjæreste når jeg var 17, han var 21. Vi bodde sammen i ca fire år. Min nåværende samboer og jeg flyttet sammen etter ca 1 & 1/2 som kjærester, da var jeg 25 og han 24, og begge studenter. Nå er vi i slutten av tjueårene og trives fortsatt godt under samme tak :)

Endret av Almarea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 17 og han var 19. Og idag er vi 21 og snart 24. Og bor fortsatt sammen :)

Vi var lærlinger begge to da vi flytta sammen. Vi har fremdeles ikke barn. Nå har vi full jobb begge to. Og har kjøpt leilighet, i starten leide vi bare.

Så jeg flytta inn til han 3 mnd etter vi ble sammen.

Anonym poster: a3516ad1be82973f34b1b812cdd2589c

Gjest snoopy_93
Skrevet

Var sammen i 4år før vi flyttet sammen i august 2012, vi var 19 begge to.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet sammen med min første kjæreste da jeg var 19. Han var 20. Vi hadde vært kjærester i et år. Bodde sammen i 3 år før jeg flyttet ut.

Samboern og jeg flyttet offisielt sammen etter 7-8 mnd. I praksis bodde vi sammen fra dag én. Jeg var da 23 og han 25.

Anonym poster: c3cbe76463fbf5dacd997adb7ac5f1b1

Skrevet

Vi var sammen i et år før vi flyttet sammen:) Nå har vi snart vært samboere i ett år .

Skrevet

Har bare hatt en samboer.

Vi flyttet sammen etter 4-5mnd.

Vi har nå vært sammen i totalt 2,5år, så samboere i rundt 2år ca.

Han jobbet, jeg hadde både skole og jobb.

Vi er nå straks 27 og 29år.

Skrevet

Mannen hadde hatt samboer i fire år (tror jeg) før meg. Ble vel slutt mellom de et par år før vi ble sammen. Da vi ble sammen gikk det tre uker før jeg flyttet inn hos han (samme leiligheten han hadde kjøpt med forrige samboer). Han var 26 og jobbet fulltid, jeg var 22 år og student. Hadde kjent hverandre en liten stund før altså :)

Skrevet

Med forrige kjæreste var jeg samboer i 5 år, men vi bodde deler av den tiden i kollektiv. Vi var sammen i et års tid før vi flyttet sammen men fordi jeg bodde hjemme da var jeg mest hos ham helt fra begynnelsen av forholdet.

Med nåværende kjæreste har jeg vært sammen i 2,5 år omtrent og vi snakker om å flytte sammen.. realistisk blir det nok ikke før neste år da siden vi ønsker å kjøpe sammen og det kan ta litt tid. Begge bor nå alene men altså ikke sammen.

• Liker 1
Skrevet

Eksen og jeg flyttet sammen etter 1,5 år sammen, vi var begge 19 og det varte i halvannet år. Ble sammen med kar nummer to ganske raskt, vi har vært sammen i 3 mnd og flyttet sammen nylig. Har dog i praktisk bodd hos han siden dag én.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...