AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Hva slags farge på bhen passer under hvit sjorte/bluse? Har sett alle verdens farger under så jeg vil høre hva du mener om dette. Anonym poster: aad3b69401713da2a866c74a8e503e0c
Satellites Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Hudfarget er det som synes minst - og dermed finest. Hvit BH synes veldig godt. 2
Gjest Cytosin Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Hudfarget er det som synes minst - og dermed finest. Hvit BH synes veldig godt. Dersom skjorta er transparent, så er det nok best med hudfarget bh, ja.
metempsychosis Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 eHvis man vil skjule BH-en så er nok beige/nude (lyse rosa hvis man er spesielt lys i huden) de fargens man burde gå for (dette gjelder for hvite skjorter/bluser, men også for gjennomsiktige klær i andre farger). Samtidig synes jeg det kan være fint (og tildels sensuelt) med en hvit BH i enkelt snitt (uten blonder og gjerne i bandeau-form). Den vil synes gjennom stoffet uten at den blir for fremtredende.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Hva slags farge? Primærfarge. Anonym poster: 7161eefe3864680ca2ee8d352ec39476
up! Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Hudfarget eller sort. Hvit blir som å sette spotlight på BH'en , den lyser gjennom. Litt sånn; "Der kommer det en BH gående".
belle_ Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 (endret) Jeg hadde tatt sort, er det jeg bruker selv. Synes uansett det er fint om bhen viser om det er en fin blondebh Edit: Kommer foresten litt an på hvor gammel du er, hudfarget synes jeg er litt mer for voksne kvinner i 40 årene og oppover, er du i 20 årene ville jeg gått for sort. Endret 11. april 2013 av belle_
Glynis Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde tatt sort, er det jeg bruker selv. Synes uansett det er fint om bhen viser om det er en fin blondebh Edit: Kommer foresten litt an på hvor gammel du er, hudfarget synes jeg er litt mer for voksne kvinner i 40 årene og oppover, er du i 20 årene ville jeg gått for sort. Å herre, har vi kommet dit nå? Her har jeg såvidt bikket midten av 20-årene og skal føle meg kjerring fordi jeg har en hudfarget bh under en hvit skjorte? Hva skjedde med normal anstendighet, uavhengig av alder? 3
belle_ Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Å herre, har vi kommet dit nå? Her har jeg såvidt bikket midten av 20-årene og skal føle meg kjerring fordi jeg har en hudfarget bh under en hvit skjorte? Hva skjedde med normal anstendighet, uavhengig av alder? Det er bare min mening, jeg synes det er litt kjerring, noe mamma ville gått med. Tok bare utgangspunkt i hva jeg har sett mest på andre og foretrekker selv
Gjest Blomst83 Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Jeg vil si det kommer ann på anedningen. Er det til hverdags ville jeg ha tona den ned,men hvis det f.eks er til fest synes jeg det kan være stillig med en litt sprekere farge. Men det er min menig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå