AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Da har det skjedd.. Kjæresten min var utro i fylla Fant det tilfeldigvis ut, og da kom unnskyldningene om at han hadde tenkt å si det, det var bare roting, det gikk ikke til sex fordi "han innså at han ikke kunne gjøre det", han skulle ikke ha kontakt med henne igjen, at han var så deppa, det verste han hadde gjort, følte seg så råtten osv osv. Jeg dumpet ham på flekken da jeg fant det ut, fordi det tok hele tre dager før han fortalte det. Unnskyldningen her var selvfølgelig at "han var redd for å fortelle det, fordi han visste jeg ville dumpe ham" (Daaah, Sherlock) At vi kun har vært sammen noen måneder, gjør ikke saken noe bedre. Han ville snakke ut om ting. Han forklarte hva som hadde skjedd, hvordan det skjedde, og svarte på alle mine spørsmål. Har bestemt meg for å gi han en siste sjanse, på mine premisser. Han skal kutte kontakt med alle damer en stund, han skal slutte å drikke seg dritings, og jeg har full tilgang på hans mobil, facebook og mail til enhver tid. Lyver han til meg, eller det skjer noe lignende igjen, skal han fortelle det med en gang. Og likevel sitter jeg her, er så utrolig lei meg og redd for at han skal gjøre det igjen. Jeg vet ikke om jeg klarer å kunne stole på ham igjen, om ting vil bli som normalt igjen. Er det noen som har gode råd eller tips til å hjelpe meg til å få tilbake tilliten? PS: Å komme med "dump ham" hjelper meg lite, da jeg gir ham en siste sjanse. Anonym poster: cf734ecd414055880f7ca1f62e7b10e7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Å si at "fylla har skylda" er en skikkelig dårlig unnskyldning, men at man blir mer idiot av å drikke seg sanseløs er ingen hemmelighet. Mange av oss har vel gjort det en gang eller to før.. det har iallfall jeg. Og gjort noe jeg angret på (ikke rota, men blitt kysset og derav løpt derfra). Han er et menneske, mennesker driter seg ut av og til. Nå som dette har skjedd en gang, så har han forhåpentligvis lært leksa og gjør det ikke igjen. Anonym poster: 3e8043f58fd86662475b8ea946ddb332
Tyggegummi Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Utro etter et par mnd og "hvis det skjer igjen skal han fortelle det med en gang" Gjør deg selv en tjeneste å avslutt det før dere er samboere med hus og unge, da blir det alt mye vanskeligere. Det finnes bra mannfolk der ute som ikke må pule rundt så fort de har fått litt innabords. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Å si at "fylla har skylda" er en skikkelig dårlig unnskyldning, men at man blir mer idiot av å drikke seg sanseløs er ingen hemmelighet. Mange av oss har vel gjort det en gang eller to før.. det har iallfall jeg. Og gjort noe jeg angret på (ikke rota, men blitt kysset og derav løpt derfra). Han er et menneske, mennesker driter seg ut av og til. Nå som dette har skjedd en gang, så har han forhåpentligvis lært leksa og gjør det ikke igjen. Anonym poster: 3e8043f58fd86662475b8ea946ddb332 Han bruker det ikke som unnskyldning, men han var full når det skjedde. Han sier at det aldri hadde skjedd i edru tilstand, men at det heller ikke er en unnskyldning eller grunn. Utro etter et par mnd og "hvis det skjer igjen skal han fortelle det med en gang" Gjør deg selv en tjeneste å avslutt det før dere er samboere med hus og unge, da blir det alt mye vanskeligere. Det finnes bra mannfolk der ute som ikke må pule rundt så fort de har fått litt innabords. Kanskje litt feil formulert. Han sverger at han ikke kommer til å gjøre det igjen, men om kvinnfolk flørter med ham, skal han avvise dem og fortelle det til meg. Jeg føler at han går med på absolutt alt for at jeg skal gi ham tillit igjen. Men det er likevel ikke lett, spesielt når det er så ferskt.. TS Anonym poster: cf734ecd414055880f7ca1f62e7b10e7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Gjør dine egne erfaringer. Regn med en berg og dalbane i tiden som kommer. Regn med å forandre deg til å bli en redd, sjalu, kontrollerende person. Regn med at han kommer til å miste følelsene for deg, og da forlater han deg selv om du gir han en sjanse. Livet har lært meg at det beste er å være egoistisk i møte med egoister. Om 6 mnd er du i verste fall et vrak i et hanglende forhold, eller du kan ha møtt en ny og bedre en. Merk også urimeligheten i "lyver han (...) skal han fortelle det med en gang". Løgnere lyver selvfølgelig også om løgn. Anonym poster: 58e2dfe3eb78c3ca136fa577e878cf26
Irja Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Da har det skjedd.. Kjæresten min var utro i fylla Fant det tilfeldigvis ut, og da kom unnskyldningene om at han hadde tenkt å si det, det var bare roting, det gikk ikke til sex fordi "han innså at han ikke kunne gjøre det", han skulle ikke ha kontakt med henne igjen, at han var så deppa, det verste han hadde gjort, følte seg så råtten osv osv. Jeg dumpet ham på flekken da jeg fant det ut, fordi det tok hele tre dager før han fortalte det. Unnskyldningen her var selvfølgelig at "han var redd for å fortelle det, fordi han visste jeg ville dumpe ham" (Daaah, Sherlock) At vi kun har vært sammen noen måneder, gjør ikke saken noe bedre. Han ville snakke ut om ting. Han forklarte hva som hadde skjedd, hvordan det skjedde, og svarte på alle mine spørsmål. Har bestemt meg for å gi han en siste sjanse, på mine premisser. Han skal kutte kontakt med alle damer en stund, han skal slutte å drikke seg dritings, og jeg har full tilgang på hans mobil, facebook og mail til enhver tid. Lyver han til meg, eller det skjer noe lignende igjen, skal han fortelle det med en gang. Og likevel sitter jeg her, er så utrolig lei meg og redd for at han skal gjøre det igjen. Jeg vet ikke om jeg klarer å kunne stole på ham igjen, om ting vil bli som normalt igjen. Er det noen som har gode råd eller tips til å hjelpe meg til å få tilbake tilliten? PS: Å komme med "dump ham" hjelper meg lite, da jeg gir ham en siste sjanse. Anonym poster: cf734ecd414055880f7ca1f62e7b10e7 Hvis dette skal fungere fremover er det ingen god løsning at du sjekker mobil, facebook osv. Dere må bygge opp tilliten og du må velge å stole på han. Skjønner at det er vanskelig, men denne løsningen fungerer ikke i lengden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå