Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frisør
Skrevet

Hei! :hjerter2:

Har noen erfaringer med å klippe seg på Nikita Frisørsalonger? Liker dere lokalene og servicen? Stemmer det at prisnivået hos Nikita ligger litt over gjennomsnittet eller? :o

Håper noen kan hjelpe en stakkars markedsføringsstudent... :hoppe:

Mvh Lene :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her jeg bor er iallefall Nikita en av de billigste!

Gjest Frisør
Skrevet

Dameklipp til ca.400kr, er det dyrt?

mvh Lene :eeeh:

Skrevet
Dameklipp til ca.400kr, er det dyrt?

mvh Lene :eeeh:

Nei det er ikke dyrt.

Gjest Fregne
Skrevet

Er ikke 400 kr dyrt for en vanlig dameklipp? :o

Skrevet

Jeg betalte over 400 for vanlig klipp, synes ikke det var spesielt billig nei. Helt vanlig pris. I allefall ikke billig

Skrevet

400 kroner er ikke mye.

Dvs., jeg synes egentlig det er dyrt, men man må jo sammenligne. De siste gangene jeg har vært hos frisør (i Oslo) har jeg betalt fra 300 til 500, men har inntrykk av at de fleste ligger på 400 og oppover for en dameklipp.

Skrevet

Jeg syns også det er dyrt, men det er faktisk helt vanlig pris for dameklipp iallefall i Oslo. Ofte er det 50-100 kroner dyrere også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det egentlig så dyrt å klippe seg i Oslo? Der jeg kommer fra (liten by/tettsted) tar Nikita rundt 250 kroner for klipp tror jeg. Og det er dyrt synes jeg. Synes det er merkelig, for her i Oslo er det jo frisørsalonger på hvert gatehjørne. Man skulle jo tro at det presset prisene litt ned, men det ser ut til at byfolk er villig til å betale hva som helst for en klipp. :roll:

Jeg foreslår at vi boikotter dem til de setter ned prisene.. :sjarmor:

Gjest gloria
Skrevet
Er ikke 400 kr dyrt for en vanlig dameklipp?  :o

Trodde 400 kr for en dameklipp var helt gjennomsnittlig. I alle fall når det gjelder "kjede-frisører". Er i alle fall det jeg har fått inntrykk av.

Skrevet
Hvorfor er det egentlig så dyrt å klippe seg i Oslo? Der jeg kommer fra (liten by/tettsted) tar Nikita rundt 250 kroner for klipp tror jeg. Og det er dyrt synes jeg. Synes det er merkelig, for her i Oslo er det jo frisørsalonger på hvert gatehjørne. Man skulle jo tro at det presset prisene litt ned, men det ser ut til at byfolk er villig til å betale hva som helst for en klipp.  :roll:  

Jeg foreslår at vi boikotter dem til de setter ned prisene..  :sjarmor:

Det gjelder å være litt lur og gjerne styre unna frisører som holder til midt i gryta...

De utenlandske er gjerne en god del rimeligere (bakdelen med endel av de er at de ikke alltid hverken kan snakke eller forstår norsk spesielt bra), men litt uttafor sentrum finnes også norske frisører som er rimeligere.

Skrevet

400 kroner er ikke spesiellt dyrt for en hårklipp når man tenker på hva de pengene skal gå til.

Hvor lang tid er en vanlig hårklipp? 3 kvarter?

(Vet ikke for jeg pøser alltid på med hårkur farve/striping når jeg er hos frisør :oops: )

La oss si det da. Det gir en time-inntekt på ca 533 kroner.

Av disse 500 kronene skal det betales lønn til frisøren, arbeidsgiveravgift, husleie, strøm, produktene som benyttes, redskaper, evt videreutdanning av frisører, revisor osv. det er helt sikker ting jeg ikke har nevnt også.

Tenker noen på det?

Jeg syntes det er viktig å se litt lengre enn til akkurat det som gjøres under hårklippen. Pengene man betaler skal gå til å dekke langt mer enn de faktiske utgiftene ved en hårklipp.

Dersom frisører i Oslo er betraktelig dyrere enn ellers (er det det? Ikke mitt intrykk) tror jeg kansje dette skriver seg til at boligpriser/husleie-utgiftene er dyrere her en ellers?

Skrevet

Husk på også at mange frisører har som standard at de vasker og føner håret - da blir det dyrere enn med bare klipp..

Skrevet

Har ingenting til overs for Nikita, har vært der to ganger på to forskjellige salonger og aldri blitt fornøyd.

En hårklipp tar vel ikke tre kvarter... har langt hår selv og klipper opp både foran og bak, og det tar i alle fall ikke mer enn 20 min.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg klipper meg på Nikita! Det er fordi jeg har funnet "min" frisør der, og da hun byttet til en annen Nikita-salong her i byen så fulgte jeg etter.

Det er gått mange år siden jeg flyttet hit til byen og strevde med å finne frisør. Jeg prøvde flere frisører på de to "hippeste" og dyreste salongene i byen, men like misfornøyd hver gang. Da tenkte jeg at jeg kan liksågodt klippe meg billig på Nikita - og der traff jeg på henne jeg ble så fornøyd med og har brukt siden!

Gjest Lizbet
Skrevet

Min klipp tar ca 20 minutter den og. Og det til 450 kroner. Sorry - men jeg synest ikke det er billig.

Og jeg skjønner ikke hvorfor sambo, som har lengre hår enn meg betaler mindre. På samme sted!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg går på Nikita i trheim. Der har jeg fast frisør som også er Norgesmester og er mye på kurs og som er veldig flink. Det koster vel ca 400 der også og jeg synes ikke det er dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...