Gjest Errata Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Hei, jeg har relativt tykke vipper fra før, men liker å bruke et lite strøk mascara for å få litt ekstra definisjon. Men, jeg syns så fort det blir klumpete og for dramatisk, selv med et kjapt strøk. Og vil helst se nesten usminket ut, mer som effekten av å komme rett fra dusjen enn drag queen, for å si det sånn. Så, er det noen som har funnet en ok mascara som IKKE gir dramatisk lange og tykke vipper, men heller bare gjør de mørke og naturlig adskilte?
Gjest Tidssone Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 (endret) I D Bare sin flawless. http://www.coverbrands.no/merker/bare-minerals/flawless-definition-mascara/ Endret 9. april 2013 av Tidssone
Djungelvrål Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Clinique har en som heter Naturally Glossy maskara som skal være naturlig også har du Maybelline sin Great Lash, den gir ikke volum.
Gjest Trappetroll Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Estee Lauder sin Turbolash gir meg hvertfall naturlige vipper
Jade Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Har du tenkt på å bare farge dem? Så slipper du å ta på mascara hver dag?
Gjest Errata Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Har du tenkt på å bare farge dem? Så slipper du å ta på mascara hver dag? Jeg liker egentlig å kunne ha "helt uten mascara-look'en" også, men ellers takk for tipset Clinique naturally glossy høres ikke så dum ut, tror jeg skal kikke etter den om jeg ikke kommer over andre.
stripen Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 (endret) Hvor lyse er vippene dine? Hvis du bruker svart mascara kan det jo fort bli dramatisk hvis vippene er veldig lyse. Et tips da kan være brun mascara i så fall. Ellers er farging et godt alternativ. Edit: Sendte før jeg så det siste innlegget ditt. Endret 9. april 2013 av stripen
Isd Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Har du prøvd å tørke av maskarakosten med litt papir før påføring? Jeg "ruller" alltid maskarakosten lett i litt papir for å fjerne evnt. klumper og overflødig maskara før påføring, men hvis du tørker litt mer av burde du få til et ganske lett strøk som ser naturlig ut. Er selv veldig glad i Lancômes Dèfinicils som hverdagsmaskara, synes den gir et fint og naturlig resultat - uten klumper
Gjest Chili Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Max Factor False Lash Effect Mascara. Haha, høres jo ut som om de lover deg blafrende "Hollywood-vipper" med tanke på det navnet, men videre står det med litt mindre skrift; "natural look". Har testet den flere ganger, og den gir et veldig fint, naturlig blikk. Anbefales!
Callisto83 Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Jeg vil absolutt anbefale deg Clinique sin High Impact mascara (ikke 'Extreme' utgaven med gummikost). Den gir meget naturlig resultat uten noe særlig klumping, ekstremvolum eller annet. Faktisk bruker jeg ikke min noe særlig fordi jeg MÅ ha litt mer volum og lengde på vippene mine, men jeg tenkte på den av alle de andre i samlingen min når jeg leste startinnlegget.
lurine Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Apotekets Aco - ser helt naturlig ut, klumper ikke, drysser ikke og svir ikke. Vender stadig tilbake til den etter å ha prøvd mye rart, og har brukt den i mange år til hverdagssminken. (Den siste jeg kjøpte fra Maybelline STINKER! Så mye at jeg kastet hele greia, stikker i nesa en halvtime etter påføring).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #12 Skrevet 12. april 2013 Lancome definicils, clinique lash power, high impact, kanebo sensai 38 grader. Anonym poster: b75d68c6ead359793e79d7c40755974b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå