Gå til innhold

Skal alle i utdrikningslaget vite planen for dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært i utdrikningslag og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg bør gjøre ting nå som jeg skal arrangere.

Bør alle som er med (utenom bruden) vite alt som skal skje på forhånd? Eller kan det like gjerne vere en overraskelse for de også?

Anonym poster: a869979098e934aa84e91b8f1dc6f353

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt ann på.

Jeg har blitt bedt i utdrikkingslag, og kun fått info om hvem det er for, og at det koster nesten 700 kr. Det syntes jeg blir litt dumt, for jeg aner ikke hvorfor alle gjestene skal betale så mye (og pris bør vel variere fra antall som kommer?) og dette gjør meg usikker på om jeg vil. Jeg syntes ikke utdrikkningslag skal være noe forlover tjener på, betaler gladelig om det er noe jeg vet bruden får glede av, men om hele dagen får en totalpris på 5000, skjønner jeg ikke hvorfor de skal ha inn 15..

Anonym poster: 2a743dfb47d48b02ee77765adb2959e3

Skrevet

hvorfor må alle ting være så himla hemmelig hele tiden ? jeg hadde ikke deltatt dersom jeg ikke fikk vite planen for dagen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alle utenom bruden må vite hva som skal skje, og gjerne være med på planlegginga. Slik forhindrer du at folk blir sure for at det koster mer enn de vil betale.

Det går an å opprette facebookgruppe (hemmelig gruppe, så bruden ikke ser det). Der kan du invitere de andre, og si hva du tenker/hvordan du ser for deg dagen, men at du gjerne tar imot innspill, og at dette skal bli gøy! :)

Kan jo hende noen av de andre kjenner noen andre sider ved bruden enn deg, som kanskje er moro å trekke frem i utdrikkingslaget.

Anonym poster: 43ef889ae1581584c30a6ed1c683032e

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns du skal informere gjestene i alle fall om hovedtrekkene i dagen. Folk kan ha behov for å planlegge transport, antrekk osv. Personlig hadde jeg likt å vite akkurat hva vi skal gjøre og når, men nå er jeg jo en liten kontrollfrik også da. ;) Men det er selvfølgelig lov å lage en morsom overraskelse eller to for hele gjengen også!

• Liker 1
Skrevet

- ja hvis den overraskelsen ikke krever noe så. fex at alle plutselig skal i et basseng og får utdelt bikini lissom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å tro at forlover har tenkt til å tjene på utdrikningslaget. Herregud, hvor paranoid går det an å bli?

Til TS: jeg ville informert de andre i utdrikningslaget om de store linjene i hvert fall, så kan det jo godt være noen små overraskelser.

Anonym poster: e02a81793a9efef1ebf4ff38437dfa5c

Gjest lisha
Skrevet

i de utdrikningslagene jeg har vært i, så har vi sendt mail med forlover på forhånd, om vi hadde noen ønsker og tips til noe som er artig. Så har vi kommet i utdrikningslaget, og bare som har har planlagt vet programmet for dagen.

jeg syns det er greit å få info om de store linjene ihvertfall :) men er kjekt med litt overraskelser for oss som er med også da!

men til ts: tror ikke forlover har tenkt å tjene på utdrikningslaget! ting koster å gjøre og det blir fort dyrt.. om du er i tvil, så kan du sende forlover en mail bare mellom dere to der du spør om den hele planen for dagen. du får sikkert vite det når du spør :)

Skrevet

Jeg synes alle inkl bruden kan få vite hva som skjer jeg, men jeg hater overraskelser da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at forlover prøver å tjene på det nødvendigvis, jeg syntes bare det er rart at summen er den samme om det er 40 som kommer, eller 10.. Ville jo tro at summen varierer fra antall som kommer. I tillegg mener jeg det kunne vært greit å vite hva som faktisk skal skje før man evt betaler..

Anonym poster: 2a743dfb47d48b02ee77765adb2959e3

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt skal alle som deltar (bortsett fra bruden), vite hva som skal skje. Folk må jo vite om de har lyst til å delta, hva slags klær/sko de skal ha på seg, om de bør spise før de kommer, om de skal ha med egen alkohol osv.

Det er også naturlig å involvere andre i planleggingen og være åpen for forslag. Selv om du er forlover, har bruden andre venninner (ofte fra andre tider enn du kjenner henne) som gjerne vil bidra med noe morsomt. Utdrikkingslaget handler ikke om bruden og forloveren, det handler om bruden og alle hennes venninner.

Anonym poster: ec45ffa29e78eb5ab277b329f60d24ad

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor må alle ting være så himla hemmelig hele tiden ? jeg hadde ikke deltatt dersom jeg ikke fikk vite planen for dagen.

Enig.

Skrevet

Jeg skal være med på et utdrikningslag snart, og har fått vite svært lite om planene. Kunne ønske vi hadde fått mer info, men det virker som om det er forventet at det bare er forlover som skal styre hele showet.

Skrevet

Jeg, som brud, ville likt å vite hvilke klesskift jeg må ha med, om man f.eks. er på go-kart om formiddagen, da går man relativt usminket og i dongeri, men så ha mulighet til å skifte til pene gå-ut-klær om kvelden. Men mer vil jeg ikke vite. Jeg har lyst til å bli overrasket!!

Som gjest ville jeg nok likt å vite mer om hva jeg er med og betaler for. Det er forskjell på en dag hjemme hos en av venninnene og en dag med fallskjermhopping og demoinnspilling i et studio.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...