Gå til innhold

Forslag til musikk til bryllupsfesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tips til musikk til bryllupsfesten! Vi har leid inn et tremannsband, og vi skal gi dem en liste over musikk vi ønsker at de skal spille. Jeg vil gjerne at det skal være dansbar musikk, og gjerne litt retro. Jeg vil f.eks. ha med en del Beatles-låter ettersom jeg elsker Beatles og synes det passer bra til bryllupssettingen.men jeg vil gjerne ha noe mer enn der også. Så om du har noen ideer, del dem gjerne :)

Alle forslag mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsker alt fra Åge og Kurt Nilsen til Brad Paisley og annen dansbar musikk :) vi skal også ha låvefest, så det blir nok noe Staut også :P

Hvilket band er det dere har avtalt skal spille på dagen deres?

Skrevet

Vet ikke navnet, det er min samboer som har fikset band, ettersom han har en del connections innenfor musikkbransjen. Så jeg har tillitt til at han har klart å fikse noen flinke :)

Skrevet

Vi sliter sånn med band. Det er ikke lett å finne noe på nett. De kommende brudeparene legger sjeldent ut av navn på bandet de har valgt, så det blir liksom de sidene som artistene selv har registrert seg på.

Skrevet

Jeg har så vidt startet og har foreløpig:

Creedence - Proud Mary

The Isley Brothers - Shout (must i bryllup hehe)

The Beatles - Here comes the sun

Beatles - All you need is love

Beatles - She loves you

Eva Cassidy - Over the rainbow

Eva Cassidy - At last

Music sounds better with you - You take my breath away

Bette Midler - The Rose

Skrevet

Sanger jeg vil ha med (som jeg kommer på i farta)

- alanis morisette: lets fall in love

- cher: its in his kiss

- your song fra moulin rouge

- kiss: i was made for loving you

- vonda shepard: i only want to be with you

- barry white: my first, my last, my everything

- joe cocker: you Are so beautiful

-when a man loves a woman

-Eric Clapton: wonderful tonight

Skrevet

Tusen takk for bidrag :) Dette hjelper!

Vi sliter sånn med band. Det er ikke lett å finne noe på nett. De kommende brudeparene legger sjeldent ut av navn på bandet de har valgt, så det blir liksom de sidene som artistene selv har registrert seg på.

Ja, det skjønner jeg. Jeg tror ikke jeg vet hvor jeg skulle lett om ikke forloveden min hadde hatt peiling. Så jeg har dessverre ingen andre tips enn å finne noen musikknerder og spørre dem :lol:

Skrevet

Jeg har spurt pappa. Han har flere kontakter i musikkbransjen. Ikke fått napp enda men.

De har ikke gjort det lett for oss, disse artistene :P

Skrevet

kommer med et spørsmål inni her jeg :)

jeg holder på å lage en morodans, har fått lagt inn alle sangene jeg vil bruke klipp av, men så mangler jeg en sang til å avslutte dansen! Trenger en sang med litt fart i, og stopper med en litt brå stopp eller med et pang! Har dere noen forslag? Jeg står helt fast :)

Skrevet

Vi kjører full rockabilly vi da. :danse:

Tror jeg da.....har skikkelig beslutningsproblemer med bryllupet så det er en viss risiko for at jeg skifter mening :P

Skrevet

Du kan jo opprette en egen tråd og spørre? Gjerne om hva det kostet også.

Skrevet

Sanger man syntes var kule da man var ungdom/student funker som regel bra, så får man finne ut hva som var det for foreldregenerasjonen osv så får man en fin miks. Luk selvfølgelig ut det dere synes er grusomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...