Gjest Trolltausa Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Jeg er ny på skype, og der så jeg at kontaktene mine så ulike ut. Noen har Live: foran brukernavnet sitt, mens andre ikke har det. Jeg lurer på hva det betyr, og hva er forskjellen?
TMB Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Kanskje det er de som er logget på via Windows Live? Siden "msn" (WLM) og Skype ble slått sammen for litt siden.
Gjest Trolltausa Skrevet 10. april 2013 #3 Skrevet 10. april 2013 Det kan være en mulig forklaring, men brukes gmail på "msn"? Noen av kontaktene har gmail-adresser.
-Jiinxs- Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Det kan være en mulig forklaring, men brukes gmail på "msn"? Noen av kontaktene har gmail-adresser. Jeg registrerte meg med min gmail adresse da jeg begynte å bruke Skype.
Gjest Trolltausa Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Jeg registrerte meg med min gmail adresse da jeg begynte å bruke Skype. Jeg vet at gmail kan brukes på skype, men kan man være logget på skype via Windows Live med en gmail-adresse? (Siden det kunne være en mulig forklaring på hvorfor det står "Live:" foran noen av brukernavnene)
Minya Skrevet 10. april 2013 #6 Skrevet 10. april 2013 Det var fullt mulig å bruke andre email-adresser enn hotmail på MSN, så det kan godt være en forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå