Gå til innhold

Pinlig treningstur når tighsten ikke passer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså!

Hær hadde jeg kjøpt denne fine treningstightsen fra coop også blir den slarkete og sklir ned etter bare en times bruk!?

Den var da stram og god og i min str da jeg kjøpte den uka før :/

Hva slags hemmelig triks er det jeg har gått glipp av ?

eller må jeg tilbake til snøre-joggebukse for å få en mer komfortabel treningsøkt?

Mvh

Frustrert og pinlig treningsjente

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Merker stor forskjell på treningstights. Billige saker funker bare ikke. Det er som å gå med strømpebukser på. Kjøp heller et par fra en sportsbutikk. Jeg er stor fan av Nike sine og 2XU sine kompresjonstights til løping.

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier Coop, mener du Pierre robert? Jeg har samme erfaring med sportsbh'ene, de passer godt et par ganger, så må de vaskes for å passe igjen. Det utvider seg for fort.

Anonym poster: 89017c3b7f815ac34be46a998b80a511

Skrevet

Jeg brukte en formue på trenings tightser før men etter at cubus begynte å lage er jeg helt frelst på de, de er kjempegode og blir ikke gjennomsiktige!

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier Coop, mener du Pierre robert? Jeg har samme erfaring med sportsbh'ene, de passer godt et par ganger, så må de vaskes for å passe igjen. Det utvider seg for fort.

Treningstøy skal jo vaskes mellom treningsøktene. Vil tenke meg at det begynner å lukte etter "et par ganger".

Anonym poster: ed275caf40f1a52c33e2072846934de8

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøper hovedsaklig treningstøy i merker jeg har prøvd tidligere, for det er så dumt når du finner ut i ettertid at de bare er tull. Det merket jeg kjøper mest av er Røhnisch, stort sett alltid fornøyd. Men det er jo plagg som blir fort slitt, siden det vaskes veldig ofte (jeg vasker etter hver gang), men pytt sann.

AnonymBruker
Skrevet

Treningstøy skal jo vaskes mellom treningsøktene. Vil tenke meg at det begynner å lukte etter "et par ganger".

Anonym poster: ed275caf40f1a52c33e2072846934de8

Ah, jg formulerer meg så dumt noen ganger. Det jeg mener er at det passer godt, men etter noen VASK så er det ødelagt i passformen. Feks brukes en dag, vaskes, passer, brukes en dag, vaskes, blir slapt i fasongen, brukes, vaskes, blir verre.

Nike bh'ene mine har samme gode passform etter 1 år liksom..

Men ja, jeg svetter som en løpshest og bruker aldri samme bh to ganger på rad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...