Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestegjest
Skrevet

Mannen deres er på reise, dere får ikke tak i ham.

Han har ikke internett der han er, og får ikke skypet, men han skal ringe hver dag til et bestemt klokkeslett for at du skal få vite at alt er bra med ham, og for at han skal få høre at alt er bra hjemme.

Dette gjennomfører han.

Han ringer hver dag, til avtalt klokkeslett.

Du hører på stemmen hans at han er sliten og trett, og han sier også at han skal legge seg med en gang dere har lagt på røret.

Samtalen varer i maks 2-3 minutter, da er han så trett at det er vanskelig for ham å konsentrere seg om samtalen, men du har i alle fått hørt at han har det bra, og fått sagt til ham at alt er bra hjemme også.

Så langt, så vel.

Du skal også legge deg en halv times tid senere, og går bort til dataen for å sjekke mailen for siste gang før du legger deg.

I det du setter deg ned, ser du at han logger seg på Skype, og 10 sekunder senere ser du at han logger seg av igjen.

I mitt hode dukker det opp to spørsmål.

Var ikke han så trett at han skulle legge seg med en gang?

Han sa han ikke hadde internett, så hvordan kan han da logge seg på Skype?

Hva ville dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sånne tilfeller blir det alltid til at man lurer og lurer og blir gal, så spør heller neste gang du snakker med ham.

Si at du tilfeldigvis oppdaget det og spør om han ikke hadde lagt seg likevel eller noe sånt. Ta det derfra, og hold oss informert ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Logget han seg av fordi han så du var på nett/ble innlogget på Skype? Mener han bør ha en god forklaring her, merkelig oppførsel..

Anonym poster: 9a5e33effafa39e8973c288147b281b9

• Liker 2
Gjest Gjestegjest
Skrevet

I sånne tilfeller blir det alltid til at man lurer og lurer og blir gal, så spør heller neste gang du snakker med ham.

Si at du tilfeldigvis oppdaget det og spør om han ikke hadde lagt seg likevel eller noe sånt. Ta det derfra, og hold oss informert ;)

Jepp, skal spørre, men jeg får ikke snakket med ham før han ringer meg.

Han har jo ikke internett eller mobilforbindelse, så jeg kan ikke sende mail, melding på skype, eller sms. ;)

Jeg ville bare høre hva andre ville tenkt i en slik situasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er autologging fra dataen hans hjemme? Med mindre han har den med..

Anonym poster: 604301a7f068917e3b6d44acf5352e6a

Gjest Katten.
Skrevet

Skype på tlf?

Han skrudde den av pga latterlig dyrt mobilnett i utlandet?

• Liker 1
Gjest Gjestegjes
Skrevet

Logget han seg av fordi han så du var på nett/ble innlogget på Skype? Mener han bør ha en god forklaring her, merkelig oppførsel..

Anonym poster: 9a5e33effafa39e8973c288147b281b9

Jeg vet ikke hvorfor han logget seg av, jeg har ikke fått snakket med ham etterpå, men han vet at jeg er alltid pålogget selv om jeg ikke sitter ved dataen.

Hvis jeg skal gjette, regner jeg med at han logget seg av, eller satte seg som usynlig for at jeg ikke skulle vite at han var på internett, og da er spørsmålet hvorfor han skal skjule at han er på internett/skype, og hvorfor han løy for meg om manglende internettilkobling.

Han kan gjøre som han vil, innenfor de grensene vi har satt for vårt forhold, men jeg er ikke så veldig tolerant for løgn, og det vet han veldig godt!

Gjest Gjestegjes
Skrevet

Kanskje det er autologging fra dataen hans hjemme? Med mindre han har den med..

Anonym poster: 604301a7f068917e3b6d44acf5352e6a

Dataen hans er avslått hjemme.

Skype på tlf?

Han skrudde den av pga latterlig dyrt mobilnett i utlandet?

Det finnes ikke mobilnett der han er, det vet jeg stemmer.

Og i følge ham selv ikke internettforbindelse heller.

Han ringer fra fasttelefon.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg ville ikke hengt meg opp i det. Jeg hadde antatt som katten skriver at han muligens innså at han ble logget på via telefon, og logget av.

Dersom det plager deg, ville jeg spurt ham.

• Liker 1
Gjest Gjestegjest
Skrevet

Jeg ville ikke hengt meg opp i det. Jeg hadde antatt som katten skriver at han muligens innså at han ble logget på via telefon, og logget av.

Dersom det plager deg, ville jeg spurt ham.

Det er litt vanskelig å bli logget på via telefon, når han ikke har mobilnett, mobiltelefon, eller internettforbindelse på mobilen, og dette vet jeg med sikkerhet at han ikke har.

Men ja, jeg skal spørre ham når han ringer i kveld. :)

Gjest KateW
Skrevet

Med mindre du tror han er på tur for å være utro, eller dere har en historie hvor utroskap og usikkerhet har vært en stor del av forholdet, ville jeg ikke brukt tid på å bekymre meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han på plattform? Der har de som oftest nett på lugaren. Men om han ikke har det finnes det jo områder på plattformen han kan bruke, evt kontorene. Men jeg hadde lurt veldig siden han var så trøtt at han bare måtte rett i seng og ikke orket prate.

Anonym poster: c57af56c0a7d92ff9c16ef1e76c94a3a

Skrevet

Hmmmmm, ok da har han vel løyet på en eller annen måte, for han HAR JO vært på Skype.....

Da skjønner jeg at du blir usikker. Men prøv å ikke gire deg altfor mye opp før du får snakket med ham i dag, kan jo hende det er en naturlig forklaring

• Liker 1
Skrevet

Kansje av samme grunn jobben min blei forbanna på meg. Jeg har auto innlogging på alle mine programmer (origin, steam, skype osv) på min datamaskin, det vil si at bare jeg eller noen andre slår på datamaskinen og den er på internett blir jeg stående som pålogget på en del programmer. Så når du ligger med migrene men sjefen ser at "du" er pålogget alt som finnes blir det drama når sjefen er svensk.

uansett, kansje noe slik han også har. at han ahr dataen på og hører på musikk for å sovne, og fikk wi-fi eller 3g tilkobling mens han sov?

Skrevet

Kansje av samme grunn jobben min blei forbanna på meg. Jeg har auto innlogging på alle mine programmer (origin, steam, skype osv) på min datamaskin, det vil si at bare jeg eller noen andre slår på datamaskinen og den er på internett blir jeg stående som pålogget på en del programmer. Så når du ligger med migrene men sjefen ser at "du" er pålogget alt som finnes blir det drama når sjefen er svensk.

uansett, kansje noe slik han også har. at han ahr dataen på og hører på musikk for å sovne, og fikk wi-fi eller 3g tilkobling mens han sov?

Haha, what??? :fnise:

Men TS, du må oppdatere her etter du har snakket med ham. Ble så nysgjerrig jeg...... :rolleyes:

Gjest gjest
Skrevet

Har han løyet til deg tidligere? Har du generelt tillit til han, eller ikke?

Gjest Gjestegjest
Skrevet

Har han løyet til deg tidligere? Har du generelt tillit til han, eller ikke?

Jeg har tatt ham i løgn flere ganger, og har konfrontert ham med det en del ganger også.

Løgnene har, med ett unntak, aldri vært alvorlige, stort sett lignende episoder som jeg forteller om i denne tråden.

Jeg har hatt full tillit til ham, men den begynner å bli litt skranten nå, etter at jeg tar ham i å lyve om småting gang etter gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke hva jeg ville trodd, men til hans forsvar så burde han jo vite at du kunne se at han logget seg på Skype. Men menn er ikke alltid så smarte egentlig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge har dere vert sammen? Har du mistanke om utroskap?

vis ikke stress ned,la manne være i fred og han kommer hjem får du snakke med han da..ikke vits å lage storm i ett vannglass vel?

logger ofte innom face om natten/kvelden etter sengetid bare for å se om det er noko nytt før jeg sovner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...