Gå til innhold

Cecilia Brækhus vs Holly Holm blir det noe av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker at Cecilia Brækhus lagde en video som hun sendte til Holly Holm for å få til en fight i Las Vegas i juli. Er noen som vet noe om det blir noe av? Syns det alltid bare er snakk og lite handling, men denne kampen er jeg skikkelig keen på å få med meg.

Anonym poster: ca5b75b9056f7d8ba5679ac382c3b9ff

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har fått med meg alle kampene til Cecilia. Hun er sulten og stiller opp. Holly Holm ønsker å stille opp på hjemmebane, med egne fans og dommere hun kjenner til. Altså i sin egen bakgård. For å få denne kampen til kreves det mye diplomati og press fra boksefans. Cecilia ønsker en fair kamp og stiller gjerne opp på nøytral grunn. Jeg tror denne kampen blir noe av, det tar bare tid, det er vanskelig å få til. I går koste jeg meg med Cecilia vs Mia..... alle vet jo hvordan det gikk :)

Skrevet

Jeg har fått med meg alle kampene til Cecilia. Hun er sulten og stiller opp. Holly Holm ønsker å stille opp på hjemmebane, med egne fans og dommere hun kjenner til. Altså i sin egen bakgård. For å få denne kampen til kreves det mye diplomati og press fra boksefans. Cecilia ønsker en fair kamp og stiller gjerne opp på nøytral grunn. Jeg tror denne kampen blir noe av, det tar bare tid, det er vanskelig å få til. I går koste jeg meg med Cecilia vs Mia..... alle vet jo hvordan det gikk :)

Bræhus har jo sagt at hun tar kampen hvor som helst :)

http://sport.aftenposten.no/sport/boksing/article260324.ece

Skrevet

Hadde vært interessant å se kampen mellom dem, men det spørs om det ikke hadde gått med Holly som med Playboymodellen sist helg. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...