Gå til innhold

Er dette et bra tilbud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

PT 3 ganger i uken i 6 uker (2•50 min og 1•25 min)

Kostholdsplan og elektronisk oppfølging

2 kroppsanalyser

9000 kr. Er dette et bra tilbud?

Jeg må i tillegg ta buss til senteret, som koster 60 kr tur/retur (=1080 for 6 uker)

Anonym poster: 79bcd66958852f07a015c2fe08cbc18c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PT 3 ganger i uken i 6 uker (2•50 min og 1•25 min)

2 kroppsanalyser

Jeg må i tillegg ta buss til senteret, som koster 60 kr tur/retur (=1080 for 6 uker)

Tenkte ikke på busskort :fnise: så bussen blir litt billigere. Tar ikke buss til vanlig, hehe:)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg betaler 315 kroner i mnd for trening, tilgang til svømmehall og 1 gratis PT-time. Derfor synes jeg tilbudet du har fått er hårreisende dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

PT 3 ganger i uken i 6 uker (250 min og 125 min)

2 kroppsanalyser

Om det er dyrt eller ei kommer jo i stor grad ann på om du har råd, og ønsker å prioritere dette.

Jeg betalte ca 13.500 kroner for 30 PT-timer, 1 kroppsanalyse og om ønskelig oppfølging av kostholdet.

Valgte selv når og hvor ofte jeg ønsket å ta PT-timene.

Anonym poster: 1ae15e267f1d9bff05a9be83aa7f402c

AnonymBruker
Skrevet

Da betalte du 450 per PT-time, og jeg 500.

Følte du at det var verdt det?

Jeg har 20000 på sparekonto, som jeg forsåvidt kan bruke. Burde jo heller spare disse da, så er litt usikker.

Ønsker å trene styrke nemlig, men har verken vilje, motivasjon eller kunnskap om det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken utdanning har denne pt'en?

Om det kun er kurs, syns jeg dette er hårreisende dyrt og ikke noe jeg ville brukt sparepengene på. Egentlig syns jeg det var veldig dyrt uansett, er jo snakk om bare 6 uker.

De fleste senter tilbyr programtime/gratis pt en time for å gå igjennom øvelser og sette opp program. På mitt senter kan du få en slik time ca en gang i måneden, da er det en fysioterapeut som går igjennom programmet med deg. Det er ikke sikkert at motivasjonen kommer bare fordi du har brukt mange penger på en pt. for 9000 kan du kjøpe mye sprekt treningstøy og en ny pc for å lese deg opp om trening på nett, og spandere på en venn til å trene sammen med deg.

Anonym poster: 0ca1e04b42fcbeecbd0da2adb6e3e9c2

• Liker 2
Skrevet

Da betalte du 450 per PT-time, og jeg 500.

Følte du at det var verdt det?

Jeg har 20000 på sparekonto, som jeg forsåvidt kan bruke. Burde jo heller spare disse da, så er litt usikker.

Ønsker å trene styrke nemlig, men har verken vilje, motivasjon eller kunnskap om det selv.

Jeg hadde prøvd å tilegne meg kunnskap ved å lese masse om trening og kosthold, betalt for et par PT-timer for å komme i gang, samt finne noen å trene med (for motivasjon, samt læring - forutsetter at treningspartneren har litt mer erfaring enn deg riktig nok), og ja... Det meste som går an, før jeg hadde betalt 9000 kr for noe slikt. Det måtte virkelig vært siste utvei, og er antakeligvis ikke nødvendig.

Skrevet

Jeg hadde prøvd å tilegne meg kunnskap ved å lese masse om trening og kosthold, betalt for et par PT-timer for å komme i gang, samt finne noen å trene med (for motivasjon, samt læring - forutsetter at treningspartneren har litt mer erfaring enn deg riktig nok), og ja... Det meste som går an, før jeg hadde betalt 9000 kr for noe slikt. Det måtte virkelig vært siste utvei, og er antakeligvis ikke nødvendig.

Skjønner ikke at folk betaler så mye for trening! :o

Invester i noen vekter, så kan du trene hjemme. Last ned noen program fra f.eks. piratebay, kjempeenkelt og gratis!

Hvis du er en jente kan jeg anbefale butt bible, videoene ligger på youtube!

Skrevet

Skjønner ikke at folk betaler så mye for trening! :o

Invester i noen vekter, så kan du trene hjemme. Last ned noen program fra f.eks. piratebay, kjempeenkelt og gratis!

Hvis du er en jente kan jeg anbefale butt bible, videoene ligger på youtube!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...