Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Dere begynner å flørte med henne? Eller kan dere flørte med ei jente dere overhode ikke finner attraktiv/tiltrekkende over tid, bare i håp om å få dere noe? Jeg har nemlig en flørt som overøser meg med komplimenter (vakker, sexy, "vakrere og vakrere", digg...). Dette skjer både på sms og ansikt til ansikt. I tillegg benytter han som regel anledningen til å ta på meg når vi er sammen (blant annet ta på/klype på rumpa mi). Han går heller ikke av veien for å be om bilder...

Jeg bare lurer på om han virkelig liker MEG, og faktisk mener det han sier? Eller om han bare slenger det ut av seg for at jeg skal bli smigret og spre beina, mens han i virkeligheten synes jeg er dritstygg?

Anonym poster: 53004f46a289372c12930d3ee7e6d06b

Videoannonse
Annonse
Gjest Teemo
Skrevet

Er jo forskjellig fra mann til mann. Noen gjør hva som helst for å få seg noe, mens andre mener det de sier og gjør.

• Liker 2
Skrevet

Tror neppe han syns du er stygg, da hadde han sikkert ikke villet flørtet med deg. Så at han syns du er pen og digg det mener han sikkert.

Om han er seriøs er vanskelig å si før etter en stund. Det er ofte - ikke alltid - sånn at menn sier og gjør masse fine ting for å få dama i seng. Men så er det jo de som også er seriøse og mener det de sier og vil ha deg i seng igjen og igjen og igjen - altså at han vil ha deg, men han vil ha deg for mer enn bare en gang eller to. Det er sånn som tiden vil vise.

Lykke til :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

...Dere begynner å flørte med henne? Eller kan dere flørte med ei jente dere overhode ikke finner attraktiv/tiltrekkende over tid, bare i håp om å få dere noe? Jeg har nemlig en flørt som overøser meg med komplimenter (vakker, sexy, "vakrere og vakrere", digg...). Dette skjer både på sms og ansikt til ansikt. I tillegg benytter han som regel anledningen til å ta på meg når vi er sammen (blant annet ta på/klype på rumpa mi). Han går heller ikke av veien for å be om bilder...

Jeg bare lurer på om han virkelig liker MEG, og faktisk mener det han sier? Eller om han bare slenger det ut av seg for at jeg skal bli smigret og spre beina, mens han i virkeligheten synes jeg er dritstygg?

Har han dame? Minner om en som jeg vet tok på en annen dame åpenlyst, selv om han har dame...Han har og tlfnr hennes, og skriver likes til hennes bilder på fb..

AnonymBruker
Skrevet

Har han dame? Minner om en som jeg vet tok på en annen dame åpenlyst, selv om han har dame...Han har og tlfnr hennes, og skriver likes til hennes bilder på fb..

Nei, han er singel. Det er jeg sikker på.

AnonymBruker
Skrevet

http://forum.kvinneg...howtopic=717994

Har dere ikke kommet noen vei enda..?

Anonym poster: 0bf3eeca76b0b22a9d0b3f6fa5cc51b9

Kan du fortelle meg hvor du fikk det fra at jeg skrev det forrige innlegget også? Creds til deg for å klare å rote opp en flere måneder gammel tråd som ingen svarte på. Den må ha gjort inntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...