AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg var på vors i helgen som var og møtte ei søt jente der. Vi hilste bare i starten, men litt utover kvelden når jeg(og henne) hadde fått litt alkohol i blodet satte jeg meg ved siden av henne og begynte å prate med henne. Vi pratet egentlig resten av vorset og fortsatte praten ute på byen, ettersom ingen av oss var noen særlig danseløver. Jeg synes hun var søt, virket jordnær og veldig ålreit. Hun var også noe lik meg ettersom hun virket sjenert, selv om dette blir iallefall borte på meg ettersom promillen stiger. Jeg la henne til på facebook dagen etter og hun godkjente forespørselen. Jeg er 20 år, men aldri hatt kjæreste eller særlig erfaring med å prate med jenter så jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem her. Vi har pratet litt etter jeg la henne til, men har vært på mer "hva skjer?" nivået og litt til. Jeg er som nevnt ovenfor sjenert og jeg tviler på at jeg kommer til å tørre å gjøre noe veldig frampå. Iallefall når jeg ikke vet om hun liker meg like godt tilbake. Anonym poster: 45acd9e0a586a9fffb3f7b734e7844f1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg ville bare spurt om hun har lyst til å finne på noe en dag - hvis ikke det er for frempå for deg? Jeg er også litt sjenert og liker best når gutter spør rett ut om dette. Det verste jeg vet når jeg liker en gutt er hvis han bare snakker og snakker på facebook, men det går aldri videre.. Jada, jeg kunne spurt selv, men så er jeg jo sjenert Hvis hun ikke vil eller liker deg, svarer hun nok bare nei på en høflig måte eller på en annen måte som gjør at du forstår det. Da har du iallefall prøvd og kan ikke angre på noe Eller tenker du mer på hva dere skal gjøre videre etter dere har vært med hverandre? Lykke til! Anonym poster: b37ff52ed104aafa845ea10b9d612c71
Chien Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg syns du skal si til henne at du syns hun var ei søt jente, eller at du likte henne veldig godt. Høres kanskje frempå ut for deg hvis du er sjenert, men jenter elsker jo komplimenter! Og da får hun jo vite at du er interessert
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Jeg ville bare spurt om hun har lyst til å finne på noe en dag - hvis ikke det er for frempå for deg? Jeg er også litt sjenert og liker best når gutter spør rett ut om dette. Det verste jeg vet når jeg liker en gutt er hvis han bare snakker og snakker på facebook, men det går aldri videre.. Jada, jeg kunne spurt selv, men så er jeg jo sjenert Hvis hun ikke vil eller liker deg, svarer hun nok bare nei på en høflig måte eller på en annen måte som gjør at du forstår det. Da har du iallefall prøvd og kan ikke angre på noe Eller tenker du mer på hva dere skal gjøre videre etter dere har vært med hverandre? Lykke til! Anonym poster: b37ff52ed104aafa845ea10b9d612c71 Nå og etter kanskje. Jeg har som sagt ingen erfaring med dette fra før så føler meg litt rådvill. - TS Anonym poster: 45acd9e0a586a9fffb3f7b734e7844f1
Gjest Bond Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 Bare spør henne med på noe, du har jo ingenting å tape. Og da tar du det derfra - se hvordan det føles når dere er sammen utenfor festsituasjon Ikke overtenk dette og gjør det som føles naturlig og det du ønsker å gjøre. Ikke tenk i alle fall om strenge regler om hvor mange dager man skal vente før man tar kontakt eller andre tulleting - slikt er i grunn bare masete og slitsomt og unødvendig. Med mindre du planlegger å dette på knærne og snakke om udødelig kjærlighet på første date, synes jeg at det som fungerer best er å gjøre det man egentlig aller helst vil selv. Som sagt - trenger ikke å hoppe aaaalt for fort frem, men trenger heller ikke å overtenke for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå