Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Kjæresten min gjennom 11 mnd. gjør meg usikker nesten annenhver dag.. Vi bor ikke sammen, men har snakket om det (han mest). Den ene dagen er han kjærlig og god. Neste dag virker han unnvikende. Eksempel.. Har snakka litt om både påskeferien og sommerferien ved tidligere anledninger.. Nå når påsken står for døren og jeg spør hva vi skal gjøre, så vet han ikke. Vet ikke når han skal ha ungene og lignende. Samme gjelder sommerferien.. Har snakka en del tidligere om å reise til søsteren hans, han skulle bl.a. bygge terrasse for henne mens vi var der med ungene. Så skulle vi sende ungene hjem etter 14 dager, og ta oss ei uke et eller annet sted alene. Han sa han måtte ha ferie i juli. Plutselig var ferietidspunkt endret, og nedkortet til 3 uker. Når jeg spør om vi ikke skal bestille billetter, sånn at vi får det litt rimelig, så får jeg ikke noe skikkelig svar fra ham.. Jeg blir helt forvirret av dette. I går jeg snakka med ham på tlf. måtte jeg nå spørre om grunnen til dette var at han ikke så for seg at vi hadde sommerferien sammen, så hadde det jo vært greit å vite, eller om det var andre ting. Han svarte da at selvfølgelig kunne vi ta ferien sammen, men at han ikke visste hvordan det ble, det var jo mange steder vi kunne feriere. Og så sitter jeg her da i dag igjen og er like forvirret som jeg var før jeg spurte. Nå vet jeg at han fikk en durabelig baksmell på skatten.. Jobber mye ekstra pga dette. Har jo tenkt at det kan være økonomien han er usikker på, og ikke vil si til meg. Klart at det å reise på ferie 5 stykker koster jo en del. Men forstår ikke at han ikke kan si det da.. Det er da ingen skam. Synes det er verre å sitte her og ikke forstå noenting. Hvorfor vingler han sånn? Tror dere han er usikker på forholdet vårt og derfor ikke vil legge for mange planer sammen med meg? Eller er han bare en rotekopp når det gjelder slikt. Det som irriterer meg er at han har to gutteturer på programmet i mai og juni. Disse har han greid å bestemme uten problem.. Har ingenting imot at han reiser på disse gutteturene/ konserter. Men blir irritert for at han klarer å planlegge disse, men når det gjelder oss og våre ferier, så er alt så usikkert.. Elsker ham som jeg aldri har elsket noen før, men samtidig så sliter dette sånn på meg.. Klarer ikke å slappe av og nyte den gode følelsen av forelskelse og kjærlighet, når jeg annenhver kveld går å legger meg, og blir liggende å tenke på hvorfor han er som han er, og om han ikke lenger er interessert i dette forholdet.. Samtidig skal det sies at han hver eneste dag kaller meg pus, vennen, pia mi, og avslutter alle samtaler/ meldinger med at han er glad i meg.. Dette gjør forvirringen total. Sier til meg selv at jeg må slutte å tenke på det. Slappe av og nyte stundene vi har sammen. Men klarer ikke helt å la vær.. Hva synes dere, hvordan ville dere reagert? Er jeg kanskje bare usikker på meg selv, og leter etter tegn på at han ikke elsker meg som jeg elsker ham??
Rapitap Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Ikke godt å finne passende ord, men du må helt klart ha en "samtale" med fyren din!
vimsa Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Her er det nok på tide med en samtale ja, for sånn kan det ikke fortsette. Du blir usikker og tviler, og det er ihvertfall ikke bra for forholdet. Det kan kanskje være at han virkelig har lyst til å ha en fin ferie med bare deg, og så vet han at han ikke har råd til det, og dermed blir han frustrert og lei seg, uten å forklare dette til deg... Han trenger nok en skikkelig prat om saker og ting, og det gjør du også! Lykke til, og jeg håper dere får en riktig fin sommerferie sammen, både med barn, og dere to alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå