Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La merke til at jeg faktisk har hudormer på puppene i dag.. De har ikke "svart hode", men hvitt hode om noen skjønner. De ser mørke ut på avstand men ser jeg nærmere er de hvite.. Jeg greide å klemme ut en, men de er ganske små (men likevel synlige). Hva i helvete kommer de fra? Og det er en million av dem.. Jeg kjenner dem ikke men ser dem.

Anonym poster: 2f3403968ee81b8b5112719e5d9ad2f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La merke til at jeg faktisk har hudormer på puppene i dag.. De har ikke "svart hode", men hvitt hode om noen skjønner. De ser mørke ut på avstand men ser jeg nærmere er de hvite.. Jeg greide å klemme ut en, men de er ganske små (men likevel synlige). Hva i helvete kommer de fra? Og det er en million av dem.. Jeg kjenner dem ikke men ser dem.

Anonym poster: 2f3403968ee81b8b5112719e5d9ad2f2

ikke klem, da blir det garantert merker!

det er helt normalt å ha slike på kroppen, men hvis de plager deg, så bruk en peeling :) Jeg bruker den fra MD! Den har fruktsyre i seg, så den får virkelig tatt litt. Kjøper den forresten på feeluniqe.com der en den mye billigere :)

Anonym poster: 49ad0617e11de698bb67c9a4005b006d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen har porer og hårsekker overalt som samler talg. De har nok vært der lenge, men du har ikke lagt merke til de før nå. Eneste som hjelper når du først har fått hudormer er å klemme de ut, og deretter forsøke å forebygge. Så det er bare å sette seg ned i godt dagslys og få de ut.

Anonym poster: 4388cec6726e319fad46c5eb0bbb7f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...