Gjest hildab Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 :oops: Har fått foreldrene mine litt på gli når det gjelder å kanskje muligens si noen få ord i bryllupet mitt. Det er ikke sikkert de gjør det ennå, men for at det ikke skal virke så skremmende, så har jeg sagt det er nok at en av dem bare sier ca fire setninger og at jeg kan hjelpe dem med å finne ut hva de kan si. Noen som kan komme med noen tips om hva som passer best?
Gjest Poirot Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Man ønsker velkommen, fint at så mange ville komme, introdusere toastmasteren.
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Spørs jo om du ønsker deg en tale til deg selv eller om det er velkommen talen det er snakk om...?
Gjest hildab Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Spørs jo om du ønsker deg en tale til deg selv eller om det er velkommen talen det er snakk om...? Det er det jeg lurer på hva jeg skal be de til, hva som virker minst skremmende og hva man får sagt på bare 4 setninger. Noen tips?
frosken Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 Hva med at de ønsker velkommen, takker for alle som er kommet, sier noen få ord om at de er glade og stolte av å kunne holde bryllup for sin datter, og gir så ordet videre til toastmasteren???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå