Kara W Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg trenger noen nye, litt finere klær til jobben. En dress, noen skjorter, et par skjørt osv. Jeg ønsker en klassisk stil, ev med innslag av vintage. Jeg kan gjerne legge litt penger i kvalitet, men trenger hverken merkeklær eller å bruke en hel månedslønn på klærne. Kjøper vanligvis klærne mine på H&M og lignende, men føler at det er på tide å oppgradere litt, og er ganske blank på hvor jeg kan gå. Jeg er ikke av typen som gjerne bruker en dag på å titte, men er mest mulig målrettet når jeg handler. Så hvilke butikker anbefaler dere i Oslo og omegn?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg trenger noen nye, litt finere klær til jobben. En dress, noen skjorter, et par skjørt osv. Jeg ønsker en klassisk stil, ev med innslag av vintage. Jeg kan gjerne legge litt penger i kvalitet, men trenger hverken merkeklær eller å bruke en hel månedslønn på klærne. Kjøper vanligvis klærne mine på H&M og lignende, men føler at det er på tide å oppgradere litt, og er ganske blank på hvor jeg kan gå. Jeg er ikke av typen som gjerne bruker en dag på å titte, men er mest mulig målrettet når jeg handler. Så hvilke butikker anbefaler dere i Oslo og omegn? Har du prøv Asos? Jeg synes de har mye fint der altså De har egen linje for jobbklær også, så jeg sender linken. http://us.asos.com/Women-Suits-Blazers/xshi4/?cid=13632&via=top Ellers så har jo mango og zara ganske fine basisplagg da Anonym poster: 532151b908518ce12e3ac21a0d65ab86
Eliza Doalot Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg synes Mexx har ok basistøy til jobbruk. Jeg har noen dresser, bukser og skjorter som etter min oppfatning har god passform og kvalitet. Prisen synes jeg også er akseptabel. Tror jeg betalte ca 2000 for den siste dressen jeg kjøpte. Jeg synes også Ricco Vero har noe ok jobbtøy - Hakket mer feminint enn Mexx, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå