Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig.. Jeg så en skrev om min eks på facebook, at han var så best samtidig som hun skrev om en kamerat av han. xx og xx er best! Så jeg skrev et brev til henne, en jeg tidligere har sett på som en venn/god bekjent og som jeg har snakket mye med om hva min eks gjorde mot meg. Han var veldig voldelig, og hun hjalp meg mye ut av dette. Jeg sa jeg ikke så hva som kunne være så ''best'' med disse guttene.

De stjeler bensin fra bensinstasjoner, svindler til seg biler, han ene har nettopp fått barn og flyr rundt full og jævelig i byen hver helg nesten, samtidig som har kjører rundt på femten åringer hver dag. Skrev det forresten på en ordentlig og hyggelig måte, da jeg betraktet henne som en venninne.

Så fikk jeg kun dritt tilbake, jeg var jævelig og alt. Nå kommer min eks samboer og dama til kameraten hans (han hun har barn med) opp her for å bråke. Min eks har også fått streng beskjed av politiet om at han ikke får lov til å oppholde seg her.

Så nå er de på vei hit. På grunn av noe jeg skrev til en annen.. Helt utrolig! Så barnslig folk kan bli!

Anonym poster: 52c3ebb157f75a6c6a5dae2488241f38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips barnevernet, for dette er jo tydeligvis folk som ikke kan ta seg av unger.

Anonym poster: d76c9bd50bf1bb917432626767310764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt! Sitter du å venter på at du skal få folk på døra?

Om du tror det kan skje, så ring politiet. Si at du har fått høre det og at du bare vil ha en dialog med politiet hvis det skulle skje noe.

Hold barnevernet utenfor hvis du ikke tror det er snakk om omsorgssvikt :)

Anonym poster: 5a8ab3420ac5fa38ca4352b7c59431d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På fylla igjen nå ja?

Anonym poster: 51e85a8871072486da6ce7b88d39ee7f

Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvor i all verden finnes det så harry folk?

Når det er sagt, tror jeg det er lurt å varsle politiet om at din voldelige eks er på vei for å banke deg!

• Liker 2
Skrevet

Hun ser vel det du en gang så i han da.. Høres ut som om du har med 18 år gamle rånere å gjøre forresten. Dra til en venn eller familie, ikke vent å se hva som skjer.

Kutt dem ut av livet ditt, det betyr også at du bør fjerne/ blokkere de fra facebook.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet de alle fra facebook. Denne ''vennen'' er ikke engang i et forhold med min eks, så det her er jo helt på trynet! Nå har de ikke komme enda. For å si det slik er de i alderen 19-21. Så jeg holder med den over 18 år gamle rånere, for de oppfører seg virkelig ikke bra her.

Jeg tenkte at jeg ringer politiet så fort de står utenfor, om de i det hele tatt kommer. Slik det virker nå begynner jeg å få mine tvil, da de enda ikke har dukket opp her. Hele opplegget er jo helt tett må jeg si. Trudde virkelig man skulle kunne fortelle ting til ''venner''/gode bekjente uten at det skal komme folk på døra. Er jo ikke rart det blir krig i verden.

Jeg vet heller ikke alt med deres familie forhold, bare de tegnene som gir meg litt hint om at de ikke er helt ok som foreldre akkurat.

Senest skjærtorsdag var de begge fulle og kjørte rundt (slik som flere på deres alder, men disse har jo barn)

Gutten/faren kjører rundt med jenter i alderen 15-17 som f.eks drikker i bilen hans og hun er heller ikke noe bedre når det gjelder drikkingen og ute ofte, uten ungen.

-ts

Anonym poster: f65d744c6b4ebc5137dc9ae37c963db1

Gjest Funky Punk
Skrevet

Neste gang så holder du deg bare unna.

Ja, de virker utrolig barnslige, men det er heller ikke din jobb og advare alle som skriver pent om dem eller omgås dem.

Også har du med deg mobilen hvorhen du går den nærmeste tiden og ringer politiet med en gang de oppsøker deg om de gjør det

AnonymBruker
Skrevet

Åhhh, den som var fjortis på bøggda igjen :laugh:

Visse ting forandrer seg visst aldri. Men det er kanskje en utvikling til det bedre at ungdommen kriger på fjesboka og får ut damp på KG fremfor å jage hverandre rundt gatekjøkkenet på torget.

Anonym poster: f6adb29d9c954830e62b0f549ecf2200

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet de alle fra facebook. Denne ''vennen'' er ikke engang i et forhold med min eks, så det her er jo helt på trynet! Nå har de ikke komme enda. For å si det slik er de i alderen 19-21. Så jeg holder med den over 18 år gamle rånere, for de oppfører seg virkelig ikke bra her.

Jeg tenkte at jeg ringer politiet så fort de står utenfor, om de i det hele tatt kommer. Slik det virker nå begynner jeg å få mine tvil, da de enda ikke har dukket opp her. Hele opplegget er jo helt tett må jeg si. Trudde virkelig man skulle kunne fortelle ting til ''venner''/gode bekjente uten at det skal komme folk på døra. Er jo ikke rart det blir krig i verden.

Jeg vet heller ikke alt med deres familie forhold, bare de tegnene som gir meg litt hint om at de ikke er helt ok som foreldre akkurat.

Senest skjærtorsdag var de begge fulle og kjørte rundt (slik som flere på deres alder, men disse har jo barn)

Gutten/faren kjører rundt med jenter i alderen 15-17 som f.eks drikker i bilen hans og hun er heller ikke noe bedre når det gjelder drikkingen og ute ofte, uten ungen.

-ts

Anonym poster: f65d744c6b4ebc5137dc9ae37c963db1

Som ung mor selv må jeg si at å drikke seg full i ny og ne ikker farlig for barnet.

MEN, når det e snakk om å dra å banke noen fordi de har sagt det og det, så blir det litt for ille!

uansett så ville jeg ringt politiet. Ring den topstelefonen hvor du får snakke med ordentlige mennesker og forklar greia :)

Anonym poster: 5a8ab3420ac5fa38ca4352b7c59431d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...