AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg er så dritt lei av alt. Lei av skolen hvor jeg jobber hardt og får dritt karakterer. Lei av vennene mine som jeg behandler som familie men blir byttet ut, oversett, snakket dritt om, glemt og er aldri et førstevalg. Jeg er lei av å bli slengt rundt av venner, familie og lærere, at de bare skal bestemme hvor jeg skal være og hva jeg skal gjøre, som om jeg ikke hadde noe jeg skulle sakt. Lei av familien min som er så snill og god som jeg absålutt ikke passer inn i, alle er så perfekte. Har mange venner, gode karakterer, ser nydelige ut, og har et liv som er bare å drømme om. Jeg er så langt ifra hva de er. Men alt jeg vil er å bare være som dem. Leve opp til deres liv og forventninger. Ikke vere den som skiller seg ut og altid har et problem som plager meg. Familien min får skjeldent vite noe. Jeg går på en privatskole faren min betaler mange tusen kroner for at jeg skal gå på, jeg vil ikke de skal vite at jeg ikke trives. At jeg ikke har fått en eneste venn siden jeg begynte der. At jeg har en venn i klassen og tre på hele skolen (som er alle vennene jeg har). At jeg gruer meg til hver dag fordi jeg er redd jeg blir alene. At de gangene jeg skulker gymmen fordi jeg har "vondt i hode" er rett og slett fordi jeg ikke har venner. Jeg hadde gledet meg til å komme videre fra ungdomsskolen, for det var ikke bra der heller. Hadde mange forventninger og håp om at jeg faktsik skulle få det bra her. Men slik ble det ikke. Jeg vet folk i klassen og på skolen snakker om meg. Men jeg aner ikke hva jeg gjør feil. Hvorfor får jeg ikke venner? Hvorfor missliker de meg? Hva har jeg gjort? Alle sier at det ordner seg til slutt, men gjør det egentlig det? hva mener de med slutt? når jeg dør? hver gang noe ser ut til å ordne seg skjer det noe nytt, og i tillegg har jeg alt det over som plager meg. Det eneste jeg vil er å leve et liv jeg er fornøyd med, noe jeg kan smile å se tilbake til når jeg er gammel. Anonym poster: 5e64e5931b49774a1fae88f2263ec0e7
Gjest *Maja* Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Virker som du trenger å prate med en profesjonell. Jeg synes du skal oppsøke en psykolog. Da kan du få sortert alle disse følelsene. Det virker som du sliter med lavt selvbilde og har tendenser til depresjon. Ta tak i det nå mens du enda er ung så du kan gå videre i livet ditt med bedre tanker om deg selv
Kjempeliten Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Du burde oppsøke flere steder der du kan bli kjent med andre:) Og jobb litt for det! Fritidsaktiviteter, kurs, folkehøgskole, jobb... Hva er det folk på skolen sier om deg da?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Du burde oppsøke flere steder der du kan bli kjent med andre:) Og jobb litt for det! Fritidsaktiviteter, kurs, folkehøgskole, jobb... Hva er det folk på skolen sier om deg da? Har prøvd å få meg en jobb, men er ikke så lett når du er under 18... Det jeg vet de sier er små ting som at jeg er stygg, er feit og rar. Barnslig er det, men det sårer jo selvfølgelig. Men det værste er blikkene, og jeg aner ikke hva jeg har gjort for at de skal se så stygt på meg. Anonym poster: 5e64e5931b49774a1fae88f2263ec0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå