Gå til innhold

Fjernet p-stav!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pygmilla

Hei,

jeg har nettopp tatt ut p-staven som jeg har hatt i overarmen i halvannet år. Legen sier at jeg antakeligvis får eggløsning om 2-3 uker. Er kjempespent, og ville bare dele det med dere andre her. Skal komme med oppdateringer!

Prinsesse Pygmilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pygmilla

Takk for velkomsten! Det er hyggelig å ha tatt spranget og fått et "ansikt", etter å ha vært smugleser her en stund... (har ventet veldig på å kunne sette i gang med prøvingen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pygmilla

Takk til deg også :-)

I morgen er det en uke siden jeg fikk tatt ut p-staven, og i dag har jeg eggløsningsslim!! Kan tyde på at det er eggløsning på vei, og jeg har faktisk hørt at den kan komme etter bare en uke. Megaspennende!! Men dessverre - prins Mikal reiser bort i morgen og blir borte en uke :cry:

...så da blir det vel neppe klaff i pp1, da. Hvis ikke noen spesielt hardføre sædceller klamrer seg fast i egglederen fra i kveld og til egget løsner... Jaja, egentlig er det litt tidlig å bli gravid nå, vi hadde vel sett for oss utpå våren/forsommeren en gang. Men så er vi superutålmodige, og det er jo dumt med bortkasta sjanser... Huff, jeg må skjerpe meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...