Gå til innhold

8 Juni bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

TIL DERE ALLE: LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN DERES. KOS DERE KJEMPE MYE ALLE SAMMEN. SÅ HØRES VI VEL NESTE UKE.......

ÅHHHHHHHH SOM JEG GLEEEEDER MEG icon_smile.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, og lykke til selv også!!

Jeg må si det kribler litt i magen nå som det nærmer seg så veldig - tenk at vi er neste mann ut her inne! icon_smile.gif

Kommer tilbake med rapport søndag/mandag kveld, skal ikke på bryllupsreise før den 30. icon_smile.gif12

Skrevet

Lykke til til dere ja....skal tenke på dere icon_smile.gif

Har en uke til å vente jeg....12

Skrevet

Tusen, tusen takk!

Hjertelig tillykke alle dere andre også!

Håper dagen svarer til alles forventning!12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Lycka till på lördag flickor!

Själv skall jag till Slottskogen (en stor park i Göteborg) och vara med på en brudträff. Vi skall ha picknick och prata bröllop i timmar. Vi blir runt 14-19 stycken om alla kommer.

Tänker på er på lördag !!

12

Skrevet

Bare én HEL dag igjen!! icon_smile.gif12

Skrevet

Lykke til jenter! icon_smile.gif Håper dere får strålende vær! og at alt går bra...

12

Skrevet

Lykke til! Og skriv gjerne og fortell om dagen deres over helga! Det er så herlig å lese om de ulike bryllupsdagene!

Krysser fingrene for dere -

hilsen kiwi som kjenner at det kribler mer og mer...12

Skrevet

Håper dere alle får en kjempeflott dag på lørdag!!!! Nyt hvert sekund og hvert øyeblikk. DETTE BLIR STORT!!!!!!

Kos fra lilleBRURA.

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, i overimorgen skjer det!!! Det har bare gått så utrolig fort. De første gjestene har ankommet, og alt ligger til rette for en strålende dag på lørdag. Møtte presten idag, og da ble det liksom så virkelig... Været blir også nydelig. Jeg gleder meg vanvittig mye.

Lykke til dere andre også icon_smile.gif

Lisa.

Skrevet

Takk for det.

Nå er det i morra alt, jeg tror det ikke ennå jeg. Går vel kanskjen opp for meg i kirken i morra kl. 1500.

Kommer med referat.

Lykke til alle sammen. Må dagen blie aldeles vidunderlig for oss alle.12

Skrevet

Ja nå nærmer det seg veldig, og det er litt deilig det også. Få lov til å gjøre noe annet enn masse regneark og bordtegninger.

I kveld skal vi ha dugnad og det kommer 15 stykker for å hjelpe oss å pynte, dekke og vaske.

Det er ganske pyton å skulle arrangere en fest for 70 også ikke få lov å løfte en finger selve dagen. Jeg som blir stresset på nyttårsaften når jeg arrangerer for 15 icon_smile.gif

Ønsker dere andre en flott dag og husk å trekke pusten dypt og nyte alt.

Håper dere får masse taler, mat, kaker, klemmer, gaver, skryt og ikke minst full utelling for all planleggingen dere har lagt bak dette.

Klem fra spent Blomst som gifter seg i Oslo Tinghus i morgen 14:45

Skrevet

hei alle 8. juni bruder.

Lykke til i morgen. Er så heldig at jeg skal få se en av dere i brudestasen. Gleder meg på deres vegne.

Skrevet

Ønsker dere masse lykke til alle 8 juni bruder. Dere har i allefall været på deres side.

Klem Elma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...