Gå til innhold

Hva er det med mennesker som ikke klarer å være single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet/var sammen med en jente for ca. 1,5 år siden. Det ble slutt og et par uker senere var hun sammen med en annen fyr. Facebook-offisielt (!) og hele greia. Det var hun som gjorde det slutt, men jeg var ganske lei hele dama på dette tidspunktet (mange krangler). Uansett, 3-4 mnd senere var hun utro mot han med meg. Møtte henne på byen, hun ble med hjem og vi hadde sex. Jeg kuttet igjen kontakt med henne. 3-4 mnd etter dette igjen, begynte vi å rote. Hun trodde vi var eksklusive, men jeg stolte ikke på henne, så jeg var aldri eksklusiv.

Uansett, etter et par mnd fikk jeg nok igjen og dumpet henne. Hun flyttet til en annen by. Et par uker senere var hun nå sammen med en ny fyr igjen. En kompis av meg møtte henne for et par uker siden og da spurte hun etter meg og lurte på hvordan det gikk med meg. Vi har ikke hatt noen som helst kontakt siden det ble over andre gangen.

Så hva er greia? Hver gang det ble over mellom oss, var hun sammen med en ny fyr kun uker etterpå. Uansett om jeg dumpet henne eller om hun dumpet meg. Jeg kunne ha forstått det om hun gjorde det slutt og hadde en fyr i bakhånd, men jeg dumpet henne ganske plutselig og hun virket ganske knust.

Anonym poster: cf3e9c393b85e0bd5960d555d30419ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk som går tilbake til tidligere partnere? Hva er med folk som tror at noe er seriøst fordi det står på Facebook?

Hun prøvde vel å komme seg fortest mulig over deg, da. Er ikke alle som orker å være knust i flere måneder, eller som vet hvordan de skal takle følelsene sine.

Anonym poster: 54a4b653ef44403d1d7eb14bfe3b1038

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Da var du vel kanskje ikke så viktig for henne da.

Anonym poster: ea5ce61ca4d6190f689b395d87e47805

• Liker 2
Skrevet

Noen mennesker takler bare ikke å være alene, eller liker ikke sitt eget selskap.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker takler bare ikke å være alene, eller liker ikke sitt eget selskap.

Hvem vil være sammen med en person man liker bare sånn passe? Hvis jeg skal være i et forhold, må jeg være forelsket og se en mulig fremtid sammen med denne personen.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen venner som alltid har en/ei å holde på med.

Det er liksom ALLTID noen. Akkurat som om de ikke er seg selv hvis ikke har noen på kroken.

Dette er folk jeg har kjent i mange år, og som har konstant vært i forhold eller holdt på med noen siden ungdomsskolen. Nå er vi 22. Blir de ikke slitne, tenker jeg??

Men så har jeg andre venner som alltid er single og aldri holder på med noen. Og det er jo bare trist. Jeg er sånn selv faktisk.

Anonym poster: 28d61a6b2aacdebba0891d7618c8cfdc

• Liker 1
Skrevet

Hvem vil være sammen med en person man liker bare sånn passe? Hvis jeg skal være i et forhold, må jeg være forelsket og se en mulig fremtid sammen med denne personen.

Ja, jeg er lik som deg, så jeg aner ikke hvorfor noen mennesker er sånn, men kjenner flere som kun er single i noen uker, maks en måned av gangen.

Skjønner ikke hvordan de finner nye en gang.. De står ikke i kø utenfor døra mi i hvert fall :P

• Liker 4
Gjest Chloè
Skrevet

Hva er det med mennesker som aldri klarer å bestemme seg? Når du dumper noen så stå for det.

Mennesker som aldri klarer å være single takkler vel bare ikke å være alene, trives ikke med seg selv,dårlig selvtilit. Hvorfor noen blir sammen med sånne mennesker er et bedre spørsmål, du vet jo at h*n tar alle.

Skrevet

Ja, jeg er lik som deg, så jeg aner ikke hvorfor noen mennesker er sånn, men kjenner flere som kun er single i noen uker, maks en måned av gangen.

Skjønner ikke hvordan de finner nye en gang.. De står ikke i kø utenfor døra mi i hvert fall :P

Finner dem sikkert i fylla ute på byen (eller på lokalet).

Skrevet

Jeg kjenner noen som er sånn. De tar det første og "dårligste" de ser. Virker som de kun skal ha en partner og det er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som er slik, og om hun ikke finner noen nye ei helg går hun tilbake til tidligere gutter. Jenta har ligget med 50 stk, og har vært likevel vært i forhold i 6 av de siste 7 årene. Det går heftig for seg like etter brudd, og så holder hun på med 3 stk samtidig ei stund etterpå før hun bestemmer at en av dem skal være kjæresten hennes. Hun takler ikke å være alene, om hun sitter hjemme alene en kveld sitter hun på 5 chatteprogrammer konstant for å ha kontakt med andre, jeg lurer på hva som hadde skjedd om hun ble tvunget til å tilbringe en ussel time i ensomhet... Jeg blir lei meg på barnet hennes sitt vegne, og for hennes skyld skulle jeg ønske hun hadde et bedre forhold til seg selv og visste selv at hun var verdt noe uten en mann i livet sitt:/

Anonym poster: c7919b734997318270073d1668ace9e8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har en venninne som er slik, og om hun ikke finner noen nye ei helg går hun tilbake til tidligere gutter. Jenta har ligget med 50 stk, og har vært likevel vært i forhold i 6 av de siste 7 årene. Det går heftig for seg like etter brudd, og så holder hun på med 3 stk samtidig ei stund etterpå før hun bestemmer at en av dem skal være kjæresten hennes. Hun takler ikke å være alene, om hun sitter hjemme alene en kveld sitter hun på 5 chatteprogrammer konstant for å ha kontakt med andre, jeg lurer på hva som hadde skjedd om hun ble tvunget til å tilbringe en ussel time i ensomhet... Jeg blir lei meg på barnet hennes sitt vegne, og for hennes skyld skulle jeg ønske hun hadde et bedre forhold til seg selv og visste selv at hun var verdt noe uten en mann i livet sitt:/

Anonym poster: c7919b734997318270073d1668ace9e8

Det er jo selvfølgelig trist for barnet hennes, men man må jo også lure på hva det feiler disse mannfolka.

De høres helt undermåls ut for meg; på lik linje med henne. Sånn sett fortjener dem sikkert hverandre.

Men som sagt, meget uheldig for ungen.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Datet/var sammen med en jente for ca. 1,5 år siden. Det ble slutt og et par uker senere var hun sammen med en annen fyr. Facebook-offisielt (!) og hele greia. Det var hun som gjorde det slutt, men jeg var ganske lei hele dama på dette tidspunktet (mange krangler). Uansett, 3-4 mnd senere var hun utro mot han med meg. Møtte henne på byen, hun ble med hjem og vi hadde sex. Jeg kuttet igjen kontakt med henne. 3-4 mnd etter dette igjen, begynte vi å rote. Hun trodde vi var eksklusive, men jeg stolte ikke på henne, så jeg var aldri eksklusiv.

Uansett, etter et par mnd fikk jeg nok igjen og dumpet henne. Hun flyttet til en annen by. Et par uker senere var hun nå sammen med en ny fyr igjen. En kompis av meg møtte henne for et par uker siden og da spurte hun etter meg og lurte på hvordan det gikk med meg. Vi har ikke hatt noen som helst kontakt siden det ble over andre gangen.

Så hva er greia? Hver gang det ble over mellom oss, var hun sammen med en ny fyr kun uker etterpå. Uansett om jeg dumpet henne eller om hun dumpet meg. Jeg kunne ha forstått det om hun gjorde det slutt og hadde en fyr i bakhånd, men jeg dumpet henne ganske plutselig og hun virket ganske knust.

Kanskje det var lettere for henne å komme over deg hvis hun ble sammen med en ny, kanskje betydde du ikke så mye for henne som du selv trodde. Det blir bare gjetninger.

Du har da ikke noe med de valg hun tar så lenge du har dumpet henne?

La folk bestemme selv hva som passer for dem, uten å dømme. Noen trives med å være single i årevis, andre liker å ha noen å være sammen med. Aksepter at vi er forskjellige.

Det virker ikke som du har kommet helt over henne, og du forteller at hun har spurt etter deg. I stedet for å gå på hver deres kant og tenke på hverandre, kan du jo ta det første skrittet til kontakt.

Skrevet

Jeg også tror at folk som må ha noen konstant sliter med ett og annet. Det er ikke normalt å gå fra forhold til forhold uten en pause - da får man aldri blitt kjent med seg selv.

Det er viktig å bli kjent med seg selv, for hvordan skal man ellers vite hvem man er? Man er jo et selvstendig individ, ikke dama til en mann.

Men det er heller ikke normalt å være kronisk singel år etter år uten å møte noen. Greit at noen bruker lengre tid enn andre, og at noen venter på den rette,

men jeg tror folk som er single år etter år sliter med et og annet også.

Så har vi de som er midt i mellom. De møter kanskje den rette på første forsøk og holder sammen hele livet, eller så tror de at de har møtt den rette, blir såret, og når de har kommet over sorgen er de klar for å møte en ny. Kanskje møter de 3-4 stk før de møter den rette. Alle kan jo være rette, så det er vel derfor noen prøver mer enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Folk er svake. Jeg sliter mye med slike mennesker! Greit å ha noen flørter, men forhold 24/7 etter brudd er rett og slett lavmål. Ser på disse menneskene som usikre, feige, redde, mindre smarte og lite tiltrekkende.

TURN OFF! Jeg kunne aldri ha blitt sammen med noen som ikke liker sitt eget selskap.

Slike mennesker trenger ofte hjelp, er som regel problemer bak.

Anonym poster: d20467e561cff610129ce76552d8ed1b

Gjest Gjest
Skrevet

Folk er svake. Jeg sliter mye med slike mennesker! Greit å ha noen flørter, men forhold 24/7 etter brudd er rett og slett lavmål. Ser på disse menneskene som usikre, feige, redde, mindre smarte og lite tiltrekkende.

TURN OFF! Jeg kunne aldri ha blitt sammen med noen som ikke liker sitt eget selskap.

Slike mennesker trenger ofte hjelp, er som regel problemer bak.

Anonym poster: d20467e561cff610129ce76552d8ed1b

Ja, jøss.

Alle som ikke er som deg, de har problemer, de!

Jeg har virkelig problemer med slike som deg, som har behov for å fortelle hvor store idioter alle andre er. Kunne aldri vært sammen med et sånt type menneske.

Gjest Sunheart
Skrevet

Kan være litt fristende , når man får masse oppmerksomhet fra andre menn etter et brudd. Man blir bedd ut for å ta en kaffe, kino og lignende. Så tar man den sjansen som venner først, men så får man følelser?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også tror at folk som må ha noen konstant sliter med ett og annet. Det er ikke normalt å gå fra forhold til forhold uten en pause - da får man aldri blitt kjent med seg selv.

Det er viktig å bli kjent med seg selv, for hvordan skal man ellers vite hvem man er? Man er jo et selvstendig individ, ikke dama til en mann.

Men det er heller ikke normalt å være kronisk singel år etter år uten å møte noen. Greit at noen bruker lengre tid enn andre, og at noen venter på den rette,

men jeg tror folk som er single år etter år sliter med et og annet også.

Så har vi de som er midt i mellom. De møter kanskje den rette på første forsøk og holder sammen hele livet, eller så tror de at de har møtt den rette, blir såret, og når de har kommet over sorgen er de klar for å møte en ny. Kanskje møter de 3-4 stk før de møter den rette. Alle kan jo være rette, så det er vel derfor noen prøver mer enn andre.

Har vært singel i årevis, har aldri vært lykkeligere, hva nøyaktig er det jeg sliter med?

Mennesker er forsjellig. Noen trives godt i eget selvskap, andre klarer seg ikke 24 timer uten kontakt med andre mennesker. Hva som er "riktig" varier fra person til person. Min strategi når det kommer til sivilstatus er å alltid velge det som gjør meg mest lykkelig og dermed samtidig minst ulykkelig. Saken er det at for noen vil det si å gå hele livet som singel mens for andre vil det si å kaste seg etter første og beste 40 minutter etter at forrgiemann er ute.

AnonymBruker
Skrevet

/ts

Tok kontakt med henne. Chattet litt på facebook. Etter litt frem og tilbake, ble vi enige om at hun skulle komme på overnattingsbesøk til helgen. Wtf? Må innrømme at jeg testet bare litt, men forventet ikke at hun skulle si ja. Tror ikke jeg blir å gjennomføre det. Hva er galt med henne.

Skrevet

Har vært singel i årevis, har aldri vært lykkeligere, hva nøyaktig er det jeg sliter med?

Mennesker er forsjellig. Noen trives godt i eget selvskap, andre klarer seg ikke 24 timer uten kontakt med andre mennesker. Hva som er "riktig" varier fra person til person. Min strategi når det kommer til sivilstatus er å alltid velge det som gjør meg mest lykkelig og dermed samtidig minst ulykkelig. Saken er det at for noen vil det si å gå hele livet som singel mens for andre vil det si å kaste seg etter første og beste 40 minutter etter at forrgiemann er ute.

Det er ingenting galt med de som er single og lykkelige, men det var ikke de jeg pratet om i innlegget mitt, da. Men jeg burde jo nevnt at noen er lykkelig single også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...