AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Min samboer betyr veldig mye for meg, vi har vært sammen tidligere også så sånn sett er det lengre enn et halvt år. Men denne måneden har vi vært sammen akkurat et halvt år og det vil jeg vise at jeg setter litt pris på. Gjøre noe koselig for han/oss. Noen tips? ''Feirer'' dere slike dager? Syntes det er så koselig å gjøre litt for hverandre en gang i blant, det lille ekstra. Anonym poster: 0efbdf6e12ceb93ef76baaf313a94f69
Gjest puffy Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Vi (les: jeg) elsker jubileum. Vi feirer hver 16. siden vi ble sammen den 16. Vi pleier å velge en ny restaurant annenhver gang og overraske den andre. Synes det er veldig hyggelig!:-) Dere kan jo gjøre det som er "typisk" og dra ut og spise eller du kan overraske han med middag hjemme etterfulgt av et "gavekort" med massasje etterpå. Mange muligheter:-) 1
Karenina Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Feire og feire, fru blom. Vi pleier som regel å gjøre hverandre bevisst på at "hei, i dag er det x antall måneder siden vi ble sammen", men ikke så mye mer enn det. Dere kan jo bestille en helgetur eller noe? Det er mange billige billetter der ute til gode reisemål som Stockholm, København, Riga, etc Ellers så kan jo den faste "lag en god middag og se en god film" være noe, eller dere kan ta en ny vri og pakke med masse god mat og dra på piknik for eksempel?
Noteknekk Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Vi gjorde ikke noe ut av 6 mnd sammen, syns det ble litt voldsomt egentlig. Tror vi nevnte at nå var det 6 mnd, men som sagt så gjorde vi ikke noe spesielt ut av det. Eneste vi har gjort er egentlig at vi markerte litt da det var ett år siden vi 'hooket up'. Ett år som kjærester har vi om ikke så lenge, da skal vi nok markere - vet ikke hvordan enda 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Vi har ikke markert noen av delene... Hadde helt glemt det. Men så er vi to surrehuer også da Pytt... Man kan jo alltids feire, men kanskje ikke så voldsomt? Spare på kruttet til 1 år eller 5 år? Anonym poster: 69847980181b7d7e81ffc68b9120d990
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Ser ikke helt poenget med å feire slikt. Hva er det å feire? Ar man har holdt ut med hverandre i x antall mnd?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 6 mnd er jo ikke akkuratt så mye. Isåfall kan dere reise ut å spise, spille bowling, ta en bytur, lage middag sammen og kose dere med en film, ta et bad sammen, ta en fjelltur og ha med mye god mat :-) Anonym poster: cfd2adb03832fe7e601d9f77371a37d8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Vi bruker å feire månedsdagene våre med en krangel Anonym poster: 16ad0ed124b7e5bac4ccf7f09deb3d7d 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Ser ikke helt poenget med å feire slikt. Hva er det å feire? Ar man har holdt ut med hverandre i x antall mnd? Nei, man feirer at det er hundre-og-så-mange-og-åtti dager siden man ble sammen, en dag mer enn i går og en dag mindre enn i morgen. Bare at denne liksom er annerledes. Ikke spør meg. Anonym poster: b467e140700dd902112ed3094e456798 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 En god biffmiddag og en stor klem! Anonym poster: d22214eefee27a7d36f98f5d47d9de08
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Takk for fine svar! Må minne om at jeg satt ''feire'' slik og ikke skrev feire rett ut. Det med tanke på at vi ikke skal feire at vi har vært sammen, men vise at vi elsker hverandre og vil gjøre noe koselig for hverandre. Noe litt uten om det vanlige. Spurte etter tips, ba ikke folk skrive hva de ikke skjønte med halvtårsdager! Anonym poster: 25783d1709a4bd405de74b51452dcba5
Asteroida Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Kommer jo ann på hva dere liker da. Men det er jo alltid litt ekstra koselig å gjøre noe bare dere to. Kjæresten min og jeg har gjort litt slikt, feks en tur og ta med grill, veldig romantisk å sitte i skogen eller ved sjøen og grille pølser sammen. (synes jeg da!) Restaurant er også koselig, men litt dyrer da. Det romantiske i det er når du ser og føler at kjæresten din har gjort noe ekstra med tanke på deg... om det så er at du baker en hjerteformet kake, tenner lys når dere skal se film, lager en spilleliste med musikk som får deg til å tenke på kjæresten din som dere kan høre på sammen, eller bare overrasker med å hente kjæresten på jobb, eller gjøre noe ekstra for den andre. slutt aldri å vise at du setter pris på kjæresten din, om det er spesielle dager eller ikke det er nå rådet fra meg... 1
Noteknekk Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Takk for fine svar! Må minne om at jeg satt ''feire'' slik og ikke skrev feire rett ut. Det med tanke på at vi ikke skal feire at vi har vært sammen, men vise at vi elsker hverandre og vil gjøre noe koselig for hverandre. Noe litt uten om det vanlige. Spurte etter tips, ba ikke folk skrive hva de ikke skjønte med halvtårsdager! Anonym poster: 25783d1709a4bd405de74b51452dcba5 Du spurte også om vi andre feiret slike dager og da er det jo naturlig å begrunne hvorfor/hvorfor ikke man gjør det
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 Du spurte også om vi andre feiret slike dager og da er det jo naturlig å begrunne hvorfor/hvorfor ikke man gjør det Dette er ikke å begrunne hvorfor man gjør det/ikke gjør det. Her fortelles det ikke om man gjør det eller ikke, her er det bare meninger om halvtårsdager og hvorfor vi skal gjøre noe koselig! Ser ikke helt poenget med å feire slikt. Hva er det å feire? Ar man har holdt ut med hverandre i x antall mnd? 6 mnd er jo ikke akkuratt så mye. Isåfall kan dere reise ut å spise, spille bowling, ta en bytur, lage middag sammen og kose dere med en film, ta et bad sammen, ta en fjelltur og ha med mye god mat :-) Anonym poster: cfd2adb03832fe7e601d9f77371a37d8 Nei, man feirer at det er hundre-og-så-mange-og-åtti dager siden man ble sammen, en dag mer enn i går og en dag mindre enn i morgen. Bare at denne liksom er annerledes. Ikke spør meg. Anonym poster: b467e140700dd902112ed3094e456798 Anonym poster: 25783d1709a4bd405de74b51452dcba5 1
Havbris Skrevet 8. april 2013 #15 Skrevet 8. april 2013 Vi feirer bryllupsdager med champis, uansett hvor vi er. Det har blitt mange etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #16 Skrevet 8. april 2013 Jeg har aldri markert sånne dager, kanskje litt fordi det har vært litt glidende overganger inn i forhold og ikke helt klart definert når vi ble sammen, men også fordi jeg ikke er så glad i å feire akkurat på merkedager. Men det er jo alltid hyggelig å gjøre noe sammen Spise ute et ok sted, gå på kino, konsert e.l., dra på tur og ta eventuelt med mat, reis bort en helg om dere har tid og råd. Hyttetur eller hotell spiller ingen rolle for min del, men å være i en annen setting enn hjemme hos en av oss er ok, selv om vi har det fint da også. Jeg synes det er hyggeligere å feire ved å tilbringe tid sammen enn å kjøpe gaver og blomster, men folk er jo forskjellige der også. Anonym poster: a41ed674299e4e804292feaba11b2f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå