Augustbrud02 Skrevet 31. mars 2004 #21 Skrevet 31. mars 2004 Men dere som har alle detaljene klare: Hvordan ser kirkeprogrammene deres ut? Slik så våre ut: http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm Samme stil og skrift som på alt annet vi hadde printet ut til bryllupet vårt, men allikevel veldig enkelt. Rett og slett printet ut på hvitt papir.
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #22 Skrevet 31. mars 2004 Vi har laget enkle program. Min søster deler ut :-)
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #23 Skrevet 31. mars 2004 Våre blir også i samme stil som absolutt alt annet av trykksaker, mamma lager alt vårt og hun er kjempeflink!
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #24 Skrevet 31. mars 2004 Vi brukte samme fonter som i innbydelse og sanghefte, men kopierte det bare på vanlig hvitt A4-papir. Brettet på midte, hadde bilde av kirken + navnene våre og dato på forsiden...
nessi Skrevet 31. mars 2004 #25 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha program, men har ikke bestemt hvem som skal dele de ut enda. Jeg har tenkt litt på min bror og hans søster, men vi vet ikke enda om hans søster kommer, da hun er gravid og har termin rett før bryllupet.
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #26 Skrevet 31. mars 2004 Ja, og de deles ut av min søster og hennes samboer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå