Gå til innhold

BIG dilemma, hva velger jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå har det seg slik at jeg har en tendens til å bli tiltrukket av menn som jeg kanskje ikke har lik egod kjemi med som jeg gjør med venner. Altså så kunne jeg levd svært bra med venner som jeg har kjemi og humor med, men som jeg ikke tiltrekkes av seksuelt. og de jeg tiltrekkes av seksuelt har jeg ikke lige god kjemi med som med venner.

Hva velger en da, og noen som opplever det samme, eller har jeg bare ikke truffet på rett mannfolk enda?

Anonym poster: ca05ee986a8f2f233c4285b66796f41f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå har det seg slik at jeg har en tendens til å bli tiltrukket av menn som jeg kanskje ikke har lik egod kjemi med som jeg gjør med venner. Altså så kunne jeg levd svært bra med venner som jeg har kjemi og humor med, men som jeg ikke tiltrekkes av seksuelt. og de jeg tiltrekkes av seksuelt har jeg ikke lige god kjemi med som med venner.

Hva velger en da, og noen som opplever det samme, eller har jeg bare ikke truffet på rett mannfolk enda?

Å herreguuud!! TAKK for at du oppretter denne tråden! Jeg sitter å sliter med akuratt det samme!!

Holder på å bli hel sprøø!

Følger spent med på noen gode råd!

Anonym poster: 86da9ac0f753d9124740feb114207d7a

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja "godt vi er fler" men hjelper ikke så mye når ingen kan svare da...

Skrevet

Hvis du velger vennen så har du det fint og rolig og kanskje kjedelig fordi du ikke tenner på han... så det blir jo bare et venneforhold...

Velger du han som du tenner på, men som du egentlig ikke liker så har dere jo bare sex og ikke noe mer...

Er det sånn du mener?

Da velger jeg heller ingen av dem... og venter heller på den rette... (Evt har sex med han jeg tenner på inntil den rette dukker opp, så lenge han jeg tenner på er enig i et sånt type forhold)

Jeg tror at du ennå ikke har truffet på den rette bare. Og når den rette kommer så vil dere både ha kjemi og tiltrekning til hverandre... :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du velger vennen så har du det fint og rolig og kanskje kjedelig fordi du ikke tenner på han... så det blir jo bare et venneforhold...

Velger du han som du tenner på, men som du egentlig ikke liker så har dere jo bare sex og ikke noe mer...

Er det sånn du mener?

Da velger jeg heller ingen av dem... og venter heller på den rette... (Evt har sex med han jeg tenner på inntil den rette dukker opp, så lenge han jeg tenner på er enig i et sånt type forhold)

Jeg tror at du ennå ikke har truffet på den rette bare. Og når den rette kommer så vil dere både ha kjemi og tiltrekning til hverandre... :)

Ja men hva om dette aldri skjer? Hva om man har liten omgangskrets og ikke møter så mange?

Faen ta hele kjærligheten!!

Skrevet

Ja men hva om dette aldri skjer? Hva om man har liten omgangskrets og ikke møter så mange?

Faen ta hele kjærligheten!!

Selvfølgelig vil det skje!! En dag så møter du en som du bare har ekstremt god vennskapskjemi med og så utvikler deg seg til tiltrekning også. I mellomtiden får du kose deg med de du er tiltrukket av!

• Liker 1
Skrevet

Det vil skje hvis du vil at det skal skje... for da vil du på en måte få det til å skje - enten ved at du utvider bekjentskapskretsen eller flytter eller bare blir eldre og markedet forandrer seg av den grunn... eller annet...

Skrevet

Kan du ikke bare møte en mann som du blir tent på da og som du har god kjemi med også? Du får bare gå igjennom alle "froskene".

Skrevet

Vet akkurat hva du mener!

Opplevde det samme for litt siden. Null kjemi. Vi hadde ingenting å prate om. Men sexen var fantastisk så vi møttes med jevne mellomrom for å ha sex. Det endte med at jeg ble forelska i ham til tross for null kjemi, så jeg måtte bare slutte å møte han, haha

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. Sykt frustrerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...