Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt om kredittkort(Santander gebyrfritt Visa)og fikk i dag innvilget søknad.

I og med at jeg ikke skrev noe ønsket makskreditt i søknaden og siden de reklamerer for inntil 100' i kredittgrense lurer jeg da på om man automatisk får dette? Har overhodet ikke behov for så mye. Stusser jo litt over at det ikke gikk an å opplyse om slikt i søknaden.

På forhånd tusen takk for svar. Om noen av dere har dette kortet, er dere fornøyd?

:)

Anonym poster: 5119843f65b1e8039a93425cfd087589

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har det, og er fornøyd. Har dog en grense på 20.000 kr da jeg ikke trenger mer. Jeg har mange kredittkort, men jeg bruker dem jo med fornuft, og da trenger man ikke grenser på 100.000 kr, ihvertfall ikke jeg.

Synes kredittkort er veldig kjekt, men bruker mest Trumf Visa og Coop-kredittkort framfor Santander, aller mest fordi det gir meg mer kickback, og jeg handler mer i disse butikkene. Så lenge man betaler regning innen forfall er kredittkort ikke spesielt farlig. Det gjelder derimot å ha oversikt. Selv bruker jeg aldri mer enn det jeg har på konto, dvs at jeg hvis jeg bruker 1000 kr på mitt kredittkort så føres 1000 kr over til kortet fra brukskonto i annen bank egentlig med en gang, eller ihvertfall lenge før forfall.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Ble du automatisk tildelt en grense på 20? Ser jo at de gjør vurdering utifra kredittsjekken og inntekt men jeg syns det var rart at de ikke kunne oppplyse hvor mye kredittgrensen min er satt til.

Jaja. Står vel i brevet som følger med kortet. Minstesum er 10 så vidt jeg vet?

Skrevet

Jeg ble tildelt 5000 på mitt første kredittkort, da jeg bare hadde hatt en sommerjobb året før - så tror de ser på inntekt og formue fra året før jeg:)

Skrevet

Du får ikke 100 000 automatisk, nei. Jeg fikk 20 000 til å begynne med da jeg hadde det kortet.

Skrevet

Takk for svar! :)

Ble du automatisk tildelt en grense på 20? Ser jo at de gjør vurdering utifra kredittsjekken og inntekt men jeg syns det var rart at de ikke kunne oppplyse hvor mye kredittgrensen min er satt til.

Jaja. Står vel i brevet som følger med kortet. Minstesum er 10 så vidt jeg vet?

Jeg fikk 20.000 kr som automatisk grense ja, det stemmer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...