Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja
Skrevet (endret)

Jeg er tjue år, uten jobb og utdanning, går på aap på NAV, leier tre roms, fått plass på voksenopplæringen, har et barn på tre år som bor med far. Nå er jeg gravid i uke 7 med min samboer gjennom to år. Han sier han går fra meg dersom jeg beholder fordi det er hull i hodet og vi har ingen forutsetninger for å få et barn nå. Ventelistene på abort er lang. Jeg er akkurat i grenseland når jeg må utføre aborten å merker dette tærer veldig på meg. Det å gå med barnet så lenge å knytte bånd... BF sier han stiller opp for ungen, men ikke for meg. Jeg klarer ikke dette alene. Skal jeg drite i barnefaren å følge hjertet mitt å bli alene?

Endret av estrella
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Grensa for medisinskabort er 9 eller ti uker. Forkirurgisk er grensa 12 uker. Jeg er enig med samboeren din om at dere har dårlige forutsettninger til å få barn nå..

AnonymBruker
Skrevet

Drit i barnefargen, og følg hjertet ditt er nå mitt råd! Ikke ta abort, kjære deg. Du fremstår ihvertfall som at du ikke vil ta abort, så ikke gjør det. Dette klarer du nok absolutt helt bra! Det er jeg helt sikker på. Alt går, og man klarer det man vil klare.

Anonym poster: 41edc1ae11bd873a1fd8b7d416aa03e0

Gjest gjesteline
Skrevet

Ta abort, kjære deg. GJØR DET. For din, og for hans del også. Det er ganske dårlige forutsetninger for å få barn

Gjest Vilja
Skrevet

Jeg heller mot abort. Og det blir nok abort. Det er bare utrolig sårt å måtte vente så lenge. Har ikke time før ut i mai. Har snakket litt med amathea, og sambo beklager at han friket ut å ga meg "ultimatum". Noen som har erfaringer med abort rundt uke 12? Jeg kjenner på hele kroppen at jeg er gravid. Er utrolig glad i samboeren min, og vil ikke at han skal føle seg presset eller lurt inn i det her. Jeg vil heller ikke føle meg presset. Derfor hjalp set veldig å få hans omsorgsside frem, og ikke den kalde ultimatum siden. Uff, begge to har totalt noia

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe direkte til den gynekologiske avdelingen hvis det er noe du lurer på eller hvis det haster.

Jeg har hatt en medisinsk abort i uke 12. Det var litt vondt og blødde endel men det gikk veldig fint, og sykepleierne var veldig snille.

Er veldig glad i dag at jeg valgte å ta abort. Nå har jeg ny kjæreste og et helt annet liv.

Anonym poster: d2839bb996a27f753816cb392907876d

AnonymBruker
Skrevet

:blomst: Klem til deg... dette går bra, skal du se...

Anonym poster: 922485e7279f870c2250d2de94832541

Skrevet (endret)

Hovedinnlegg redigert.

Ta gjerne en titt på reglenefor KG.

Ved spørsmål om moderering kan du ta det på Ris og Ros.

Estrella, mod.

Endret av estrella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...