Gå til innhold

Hva kan jeg skrive i melding til barndomsvenninne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ta opp kontakten med en barndomsvenninne. Vi har ikke sett hverandre på 15 år, og heller ikke hatt noe kontakt. Vi har en felles venninne som jeg har kontakt med, og vi skal begge i bursdag til henne i høst.

Anyway, hva åpner man med i en sånn melding? Vi er venner på Facebook, så sender melding der. Er veldig usikker på hva jeg skal skrive.

Forslag?

Anonym poster: 59310d8908fee2f9e9a78a91ea522f9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, lenge siden sist, hvordan går det? Jeg bor der og der og gjør det og det, bla bla, i høst skal vi jo dit, det blir hyggelig.

Anonym poster: 9cbd44b5a1d29fe728b4f042a10c7cd1

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lenge siden sist, hvordan går det? Jeg bor der og der og gjør det og det, bla bla, i høst skal vi jo dit, det blir hyggelig.

Er det ikke teit å skrive lenge siden sist når det faktisk er 15 år siden? Og vi har jo vært venner på face et par år (uten å skrive til hverandre, heller ikke kommentert eller liket bilder/statuser).

Er redd hun synes det er rart at jeg plutselig tar kontakt.

Trenger en god åpningsreplikk:)

Gjest puffy
Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt kontakt? Har det skjedd noe som har ført til at dere ikke har kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke teit å skrive lenge siden sist når det faktisk er 15 år siden? Og vi har jo vært venner på face et par år (uten å skrive til hverandre, heller ikke kommentert eller liket bilder/statuser).

Er redd hun synes det er rart at jeg plutselig tar kontakt.

Trenger en god åpningsreplikk:)

Har du tenkt å sjekke henne opp eller, ettersom du er så nøye på åpningsreplikken? Det er vel bare å skrive at du gleder deg til treffet.

Anonym poster: dbebb3d7f90a4ffa29500d72dd533b01

Skrevet

Det som er teit er å være venner med noen på Facebook i flere år uten å ha skrevet så mye som et kløyva ord til hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt kontakt? Har det skjedd noe som har ført til at dere ikke har kontakt?

Nei. Vi var bare 10 år da jeg flyttet, så vi holdt bare ikke kontakten. Hadde vi vært eldre hadde vi nok gjort det:)

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt å sjekke henne opp eller, ettersom du er så nøye på åpningsreplikken? Det er vel bare å skrive at du gleder deg til treffet.

Anonym poster: dbebb3d7f90a4ffa29500d72dd533b01

Hehe nei absolutt ikke.

Er bare redd for å virke teit. Har ikke så god selvtillit akkurat, og er redd hun tenker: hvorfor sender hun melding til meg?

Gjest *Maja*
Skrevet

Du skal jo til henne? Ikke overtenk det. Skriv at du gleder deg til å treffe henne igjen og spør hvordan det går med henne :)

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, ser vi skal i samme fest ... i høst"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...