Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Samboeren min har snart bursdag, og jeg trenger noen tips. Har tenkt til å kjøpe for ca. 1000kr. Har tenkt litt på klokke, men får man noe brukbart til denne prisen? Fra før av har han pulsklokke han også bruker som klokke. Tenkte derfor i såfall å kjøpe ei klokke som passer mer til hverdags/pent. Fordelene med pulsklokka er jo at den er vanntett, og han har den på seg hele tiden, men batteriet varer jo da kortere og må byttes med jevne mellomrom. Jeg vet ikke om han ønsker seg det, men for en mann i 30årene er det vel ikke dumt med ei litt annen klokke?

Har dere noen andre tips?

Han er glad i friluftsliv og trening, men har i grunn det meste her. Og utstyret er som regel i en prisklasse jeg ikke kan matche.

En tur er vanskelig både med tanke på pris og tid. God middag hjemme blir det uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han vil bli veldig fornøyd med en klokke han kan bruke til penere anledninger, når han har dress på, f.eks :)

Og det er mange fine klokker man kan få tak i som ikke koster skjorta, det gjelder bare å lete litt rundt, og spesiellt nå rundt konfirmasjonstiden vil det komme mange gode tilbud :)

Gjest Gjest
Skrevet

7365_EF-334D-1AV600.jpg9916_JR1353.jpegcasio-EFR-505D-8AVEF_LRG.jpg9347_EFR-504D-1A1VEF.jpeg10947_AW1040-56E.jpg

10998_EFR-505D-1AVEF600.jpg9344_EFR-505D-7AVEF600.jpeg

Noen formeninger om disse? :)

Vil ha den enkel, men samtidig slik at den gjør litt ut av seg. Og gjerne litt sporty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...