Gå til innhold

Wha-wha-woom!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg ville ikke startet på noe som du bare ser på som "en kortvarig diett", for da går du jo bare opp igjen når du er ferdig med ferie og bryllup :fnise:. Heller sett på det som en anledning til å spise generelt sunnere og være i mer fysisk aktivitet :laugh:

Skal det gå fort så blir det veldig hardt arbeid! Det krever mye fra deg, både psykisk og det å planlegge alt du skal spise på forhånd. Da snakker man slavisk kontroll for en periode. Om det er det beste for hodet? Jeg synes ikke det. Men så lenge det er for en kort periode og du er fullstendig klar over hva du gjør, så kanskje.

Men uansett hva du gjør, ikke sult deg. Du trenger en viss mengde mat for at kroppen skal fungere i det hele tatt. Har sett både jenter og damer som spiser 900 kcal til dagen, fordi da går de jo ned så masse. Ja, du gjør det, men det er alt annet enn sunn vektnedgang (de fleste ligger jo på en basalforbrenning langt over 900 kcal pr dag, det er det kroppen forbrenner når du ligger helt stille..så..).

Ta vare på deg selv, selv om du vil ned i vekt :danse:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg er altfor flink til å ta vare på meg selv derfor jeg er lat og feit. :ler:

Neida, jeg snakket med min brudepike nå som fint kunne si at det bare er 42 dager igjen så jeg må nesten bare begynne... Grønn te here I come.

Skrevet

Jeg syns du er flin kjeg Kiara :) Husk at du har kjøpt deg drømmekjolen, det er bare å henge lapp om det på kjøleskapet så blir du minnet hele tiden om hva målet ditt er. dette klarer du, det er jeg brennsikker på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...