Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg vil ha padding i bysten på min brudekjole. Mer enn gjerne samme padding som i bombsheel bh til VS. :D Men spørsmålet er jo i alle dager hvordan jeg skal få formidlet dette til min syerske på engelsk... er dette noe de har liggende eller skal jeg ta med meg padding etc. Kan jeg evt ha en boombshel under? - noe jeg egentlig ikke har lyst til...
hagegnom Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg tror det er ganske vanlig å få sydd in cups i kjoler. Men om det er en spesifikk type du ønsker deg, kan du jo legge ved et bilde av denne VS bhen? :-) Jeg antar at du vil slippe å gå med undertøy?
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Undertøy er helt greit, jeg skal jo ha en heldekkende spanx fra Trinny&Suzannah under herligheten sammen med en skikkelig bestemorstruse. Men jeg liker den wha-woom effekten som VS gir meg til spesielle anledninger, til hverdags er det litt for mye av det gode. Får ta med meg hele bh evt ha den på meg å denne effekten vil jeg ha! Finnes jo løspupper på Lindex, men tenkte at jeg ikke skulle gjøre det så komplisert, evt bare ha det ferdig uten at noen blander seg i hva jeg som 27 åring stapper i toppen.
hagegnom Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Det er nok ikke så uvanlig å ønske litt ekstra "løft" i brudekjolen altså. Jeg vil tro at det kanskje er mer behagelig å ha det sydd inn i kjolen, enn å skulle ha det under? :-) Hør med syersken du! :-)
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Sikkert ikke noe problem, eneste som gjenstår er å finne en passende formulering på engelsk. Tar med meg bh jeg.
hagegnom Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 "Is it possible to have cups sown into the dress, that will provide as much lift and support as the "VS bombshell" push up bra?/as a push-up bra?" foreksempel :-p finnes sikkert tusen bedre måter å formulere seg på enn det, men her har du jo en idè :-p
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Bare pass på at det blir sydd inn på en måte at stålstrengen i cupen ikke følger med, om det er mulig. Ei venninne fikk cups sydd inn i kjolen, men den harde stålstrengen gjorde visst forferdelig vondt, selv om det så kjempeflott ut. Bare tenk på det om det er metallspile =) Anonym poster: 90dd5168b135c6710960503b08cf9cf7
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Tar tipset til brysten bokstavelig talt å ser frem til både puppeløft og forhåpentligvis ikke brudesammenbrudd nummer 2 i mai.
Evie Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Krysser fingrene for deg kiara! Er du på god vei til å passe inn i kjolen? :-)
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Nei, ikke i det hele tatt. Jeg lever litt i fornektelse foreløpig dessverre. Begynner nesten å bli litt bekymret for den kommende deadlinen. Så jeg må nok på diett og sparkes over dørstokken. Er så fryktelig lat vetu. Fornøyd tjukkas.
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Ja, men jeg burde sette igang ærlig talt..
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 21 mai kl11. Så da bør jeg hvertfall gå ned 5kg eller noe slikt. Siden jeg er en fyldig frøken burde jeg sikkert gå ned tre ganger så mye for at det skal merkes, men jeg er en naiv sjel som satser på at det skal gå bra! Det MÅ jo gå bra.
Evie Skrevet 8. april 2013 #15 Skrevet 8. april 2013 Du får være med meg å løpe. Jeg skal ikke ned i vekt mem sliter med ett kne... løper i torshovparken :-)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #16 Skrevet 8. april 2013 21 mai kl11. Så da bør jeg hvertfall gå ned 5kg eller noe slikt. Siden jeg er en fyldig frøken burde jeg sikkert gå ned tre ganger så mye for at det skal merkes, men jeg er en naiv sjel som satser på at det skal gå bra! Det MÅ jo gå bra. Funker Grete Roede for deg da? Anonym poster: fb784d95840fcb605026aeaae2775284
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #17 Skrevet 8. april 2013 Funker Grete Roede for deg da? Anonym poster: fb784d95840fcb605026aeaae2775284 GreteRoede funker som gull når man følger det! Jeg følger det ikke... men må virkelig skjerpe meg skal dette gå. Nesten godt jeg har begynt å snakke om det slik at jeg våkner fra latskapen/påskeferien.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #18 Skrevet 8. april 2013 GreteRoede funker som gull når man følger det! Jeg følger det ikke... men må virkelig skjerpe meg skal dette gå. Nesten godt jeg har begynt å snakke om det slik at jeg våkner fra latskapen/påskeferien. Tar dette som anonym fordi jeg ikke orker evt kjeft. Men mange synes GR er vanskelig fordi det går litt sakte, endel er sultne og at det er slitsomt å veie maten. Lavkarbo(ikke nødvendigvis med høyfett)kan gi deg en boost fordi man slipper sulten, tellingen og vektnedganngen går fort, spesielt i starten. Anonym poster: fb784d95840fcb605026aeaae2775284
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #19 Skrevet 8. april 2013 Tar dette som anonym fordi jeg ikke orker evt kjeft. Men mange synes GR er vanskelig fordi det går litt sakte, endel er sultne og at det er slitsomt å veie maten. Lavkarbo(ikke nødvendigvis med høyfett)kan gi deg en boost fordi man slipper sulten, tellingen og vektnedganngen går fort, spesielt i starten. Anonym poster: fb784d95840fcb605026aeaae2775284 Nå er det vistnok 42 dager til vi reiser å jeg vurderer sterkt å gå på en lavkarbodiet med en haug av grønnsaker eller noe annet i samme duren. Jeg sliter med å spise så hinsides mye hele dagen. Trives bedre med færre måltider. Men nå må det gå litt fort dette her, å jeg vet ikke om ketolyse heller gjør susen. Kanskje sette meg inn i denne fitnessdietten.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 Nå er det vistnok 42 dager til vi reiser å jeg vurderer sterkt å gå på en lavkarbodiet med en haug av grønnsaker eller noe annet i samme duren. Jeg sliter med å spise så hinsides mye hele dagen. Trives bedre med færre måltider. Men nå må det gå litt fort dette her, å jeg vet ikke om ketolyse heller gjør susen. Kanskje sette meg inn i denne fitnessdietten. Ketolyse funker veldig, men da må du være strengere med hva du putter i deg og pass på fibermengden så du ikke får forstoppelse. Ketolyse er en veldig kick-start, men burde ikke gå på det lenge. Vanlig lavkarbo er lettere å følge og du trenger ikke spise store mengder mat for du blir fort mett Anonym poster: fb784d95840fcb605026aeaae2775284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå