Gå til innhold

Hva tenker dere om limousin på bryllups dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære vil veldig gjerne ha limousin til bryllupet, og jeg går med på den siden han selvfølgelig skal få ting som han vil den dagen også. Problemet er at jeg synes det er litt... ukomfortabelt kanskje. Litt for mye om jeg kan si det sånn. Ikke noe jeg får gjort med det, men er bare nysgjerrig hva andre synes om limousin i denne sammenhengen?

Videoannonse
Annonse
Gjest nicola
Skrevet (endret)

Det er vel bare flott det? Ikke noe rart det. I bryllupp har man gjerne flotte biler som frakter en.

Jeg personlig, hadde valgt hest og kjerre :P

Endret av nicola
Skrevet

Helt greit med limousin!

Skrevet

vi skal ha limousine til hotellet :)

Skrevet

Hadde faktisk tenkt på hest og kjerre, siden vi kjenner noen som har det. Men er en halvtime kjøring mellom kirke og lokalet, så det ble ganske så uaktuelt ;)

Gjest Kiara!
Skrevet

Det kan jeg ikke si høyt.... :fnise:

Men det er deres dag, deres valg å hvis dette er hva mannen vil er det helt topp!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syntes vel egentlig at det er litt for mye "show-off".. men hadde vel ikke reagert så mye hvis jeg var invitert i et bryllup der brudeparet ble kjørt i limousin..

Anonym poster: 7ae89fec0ddd1289072dfe8d7f38b87b

AnonymBruker
Skrevet

Bryllupsdag, i ett ord.

Jeg synes det er litt show off og harry jeg..

Anonym poster: 45466e19ef7452a37ed38b023fbcea28

• Liker 4
Skrevet

Det kan jeg ikke si høyt.... :fnise:

Men det er deres dag, deres valg å hvis dette er hva mannen vil er det helt topp!

Bifaller.

Skrevet

Min kjære vil veldig gjerne ha limousin til bryllupet, og jeg går med på den siden han selvfølgelig skal få ting som han vil den dagen også. Problemet er at jeg synes det er litt... ukomfortabelt kanskje. Litt for mye om jeg kan si det sånn. Ikke noe jeg får gjort med det, men er bare nysgjerrig hva andre synes om limousin i denne sammenhengen?

Jeg synes du skal slutte å være nysgjerrig på hva andre synes :-). Jeg tipper nysgjerrigheten kan bunne i en "redd for hva andre tenker og tror", og det må du holde deg for god til ;-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at hvis det er en stretchlimo (det er vel det de fleste forbinder med limousine) og ikke en Mercedes S-klasse eller lignende er det temmelig vulgært, men det er ikke jeg som skal gifte meg.

Siden du er litt ukomfortabel med det, TS, kanskje dere kan gjøre begge til lags med limousine som ikke er stretch?

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde egentlig ikke tenkt til å ha det, men så spanderte svigers det på oss. Limousinen hentet oss etter festen, og det var skikkelig stas! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Når det kommer til bryllup, føler jeg at dette er den ene anledningen man har til å kunne spandere på seg slike ting, uten at det er for mye. Jeg synes ikke det er harry/vulgært eller teit.

Om det er et sterkt ønske hos mannen din, synes jeg han skal få ha limo. Tror det finnes endel bruder der ute, som glemmer mannens ønsker i bryllupsplanleggingen.(sier ikke at dette gjelder deg)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryllupsdag, i ett ord.

Jeg synes det er litt show off og harry jeg..

Anonym poster: 45466e19ef7452a37ed38b023fbcea28

Amen!

Anonym poster: d38b6e0d31239fe8809843009f9700b3

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til bryllup, føler jeg at dette er den ene anledningen man har til å kunne spandere på seg slike ting, uten at det er for mye. Jeg synes ikke det er harry/vulgært eller teit.

Om det er et sterkt ønske hos mannen din, synes jeg han skal få ha limo. Tror det finnes endel bruder der ute, som glemmer mannens ønsker i bryllupsplanleggingen.(sier ikke at dette gjelder deg)

Jeg er enig i dette. Limousin trenger ikke innebære fjortisfyll, blinkende lys og techno på full guffe. Om mannen ønsker seg dette så hadde jeg ikke vært i tvil.

Anonym poster: d5d58b7250961f73c2ca07f25dea005e

Gjest Gjest
Skrevet

Ganske uskyldig ønske. La ham få det.

Skrevet (endret)

Synes det er litt stil og klasse jeg, på en slik dag så skal man jo gjøre litt ut av det. Har veldig lyst til å ha noe slikt selv når den dagen kommer :)

Bare se her da:

limousine-lincoln-royale-8p_1.jpg

6843424605_31e10a6db2.jpg

Endret av Gitte.
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er litt stil og klasse jeg, på en slik dag så skal man jo gjøre litt ut av det. Har veldig lyst til å ha noe slikt selv når den dagen kommer :)

Bare se her da:

limousine-lincoln-royale-8p_1.jpg

Stil og klasse det der?

• Liker 9
Skrevet

Stil og klasse det der?

Jeg synes det, alltid likt Lincoln, men kan være enig at den hvite på bildet er litt for ny for min smak.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det, alltid likt Lincoln, men kan være enig at den hvite på bildet er litt for ny for min smak.

Jeg var i et taterbryllup for noen år siden hvor det unge brudeparet (hun under 20år) kom kjørende i en sånn.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...