MarianneE Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Mannen min jobber i Oslo, og når han er der pleier vi og SMS'e og jeg ringer ham gjerne på kvelden og vi småprater litt. Jeg har ikke hørt fra ham på et døgn, telefonen har vært avslått ihvertfall siden 13-tida i går, enda han aldri slår av mobilen! Den har vært på reparasjon fordi den har hatt en uvane og slå seg av når noen ringer, så kanskje er det det? Eller kanskje han er tom for strøm? Nei, han har jo lader. Kanskje han har mista telefonen? Jeg er ordentlig urolig og redd for ham. Han jobber som stillasbygger og er ofte i høyden. Kan dere være så snille og berolige meg litt? Redd for ham jeg.......
Tusenfryd Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Jeg hadde også blitt nervøs. Men sannsynligheten for at det er helt uten grunn, burde være overveldende. :trøste:
Mette Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Alt er sikkert i skjønneste orden. Noe har sikkert skjedd med mobilen, og han er mann, mao han tenker ikke at han kanskje bør ringe deg opp fra en vanlig tlf og fortelle deg det
blåveis Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Stakar deg! Jeg vet hvordan du har det.. Min samboer var på padletur ned ei elv med en kompis i høst. Det ble 4 timer etter at han sa han skulle komme tilbake, da ble det mørkt også.. Jeg prøvde telefonen hans men den var avslått. Så gikk det 2 timer til, og verken hans eller kameratens mobil var på.. :o Men langt på natt kom han igjen.. Mobilene var mistet i elva.. Sannsynligvis har også din mann det bra.. Tenker på deg og håper du snart hører fra han.. Stor klem!
MarianneE Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2004 Takk!!!!! Godt og se det bare ikke er jeg som er hysterisk og overdriver. Jeg er så redd noe kan ha skjedd, men da ville jeg jo fått beskjed. Så lenge jeg ikke hører noe er vel alt bra. Håper jeg.
Titti72 Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Alt er nok i skjønneste orden. Mariannemannen har ikke klart og sose seg til og ringe fra en telefonboks, eller noen andres mobil for å gi deg en enkel beskjed om mob.rep. Er ikke det igrunn ganske typisk for mannfolk da? Hadde det skjedd han noe så hadde du fått beskjed for lenge siden. Smør deg med tålmodighet, og gi han en liten alvorsprat etterpå om hvor bekymret du har vært.
~sikka~ Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Alt er sikkert bra med ham :D Mannfolk tenker ikke alltid på å gi beskjed og sånt, de er jo litt forskjellige fra oss sånn. Han kontakter deg nok snart skal du se.
Labella Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 Hadde det skjedd noe med mannen så ville du fått beskjed. Men hvis mobilen har falt ned og skadet seg er det nok ingen som tenker på å ringe deg typisk mannfolk...
MarianneE Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2004 Tankeløse mannfolk gir meg lyst til og bli lesbisk........
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 Det kunne jo vært noe det også da MarianneE Du skal se at alt er bra, og som du selv sier ingen nyheter er gode nyheter.
Gjest Madley Skrevet 30. mars 2004 #11 Skrevet 30. mars 2004 Tankeløse mannfolk gir meg lyst til og bli lesbisk........ Hjelper ikke det grann kan jeg love deg!! Kvinnemennesker er nemlig ikke så mye bedre!
MarianneE Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2004 Å herreguuuuuuuud!!!!!!!! Fikk SMS nå fra ham hvor han beklaga at han hadde stilt inn mobilen på drosje-abonementet, og den mobilen er avslått. Derfor fikk jeg ikke kontakt med ham. Om dere skjønte hva jeg prøvde og forklare. kasta meg over telefonen ringte han og overøste med lettelse og forbannelse om hverandre. Han var veldig lei seg for at han hadde uroet meg så nå er alt bra. Takk for støtten deres!!!! Føler meg som dette nå: :fy: :kysse: :-x
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2004 #14 Skrevet 30. mars 2004 Så bra at han endelig tok kontakt da, så nå kan du slappe av. :-)
Diva Skrevet 30. mars 2004 #16 Skrevet 30. mars 2004 Uff, dette låter kjent, MarianneE! Synd at han må jobbe i Oslo. Krysser fingrene for at han får jobb nærmere hjemmet. Bra det gikk i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå