Gå til innhold

Er så redd bruden egentlig ikke ville invitere meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En barndomsvenninne skal gifte seg og jeg er invitert. Vi var bestevenner i to år, og så flyttet hun til en annen by. Vi hadde lite kontakt, og de siste 10 årene har vi vel møtt hverandre 3 ganger. Det er helt herlig når vi møtes og vi finner tonen med en gang. Sist vi møttes så fortalte hun meg at hun skulle gifte seg, og jeg ble kjempeglad på hennes vegne og gratulerte så mye. Hun sa at jeg måtte holde av datoen. Jeg ble litt satt ut, for hadde egentlig ikke regnet med å bli invitert, vi kjenner hverandre nesten ikke. I ettertid har jeg tenkt at jeg er redd hun sa at jeg måtte holde av datoen bare fordi hun fortalte om bryllupet til meg, og det ville bli akward hvis jeg ikke ble invitert. At hun følte jeg måtte få en invitasjon liksom.

Har jo tenkt meg i bryllupet, og synes det er kjempekoselig å bli invitert. Men er så redd for at hun egentlig ikke vil ha meg der, og inviterte meg bare fordi hun følte at hun måtte.

Anonym poster: 6e50f9cba5e6ef1352f79da450e51636

Videoannonse
Annonse
Skrevet

get over it, gå i bryllup og kos deg :)

• Liker 3
Gjest Ciegus
Skrevet

Hun hadde vel ikke uoppfordret bedt deg om å holde av datoen hvis hun ikke ønsket å invitere deg.

Jeg ønsker også å invitere en gammel venninne jeg nesten aldri ser/snakker med, rett og slett fordi hun betydde mye for meg da vi var venner, og vi koser oss de få gangene vi treffes. Så får hun selv avgjøre om hun ønsker å komme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også noen venninner jeg vil ha som gjester den dagen jeg gifter meg. Vi prater ikke så veldig ofte, fordi vi bor veldig langt fra hverandre (og oppi alt av skole, jobb, familie så forsvinner tiden til å sette seg ned å bare ringe når det passer begge). Vi er gode venner, selv om vi ikke prater så ofte eller møtes mer enn et par ganger i løpet av året :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Hun sa det helt uoppfordret - dra, og kos deg - med mindre du selv føler at det blir helt feil.

Det er jo ikke bare dem man ser mye akkurat nå man inviterer. Jeg har invitert en del som har betydd mye for meg i forskjellige perioder av livet, både av venner og familie, selv om jeg ikke har kontakt med dem for tida og kanskje ikke regner med å ha så tett kontakt fremover heller. Synes det er mer unaturlig å invitere folk man akkurat har møtt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...