Sophie-Ann Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Var på en date jeg OVERHODE ikke hadde lyst til å gå på, ville heller ligge på sofaen hjemme og se på TV. Men jeg tok meg sammen og kom meg på date, med en forventning om at dette kom til å ta et par timer, max. Hade en venninne som plan B. Vel, jeg var ikke hjemme før 03, det var en fantastisk date! Vi har vært sammen hele helgen, og har hatt det kjempe koselig! Men nå kommer panikken krypende...Bare tanken på å ha sex med han gjør meg dårlig (prestasjonsangst). Jeg har lagt til meg så inngrodde vaner at jeg faktisk ikke liker tanken på alt dette nå skal snus på hodet. Heldigvis så har vi begge barn, så vi kan ikke se hverandre mer enn annenhver uke, så det begrenser hvor fort dette kan gå, for dette kan gå fort! Har aldri i mitt liv hatt det så kjekt med en mann før, han sier det samme og er like skremt som meg. Så jeg må puste med magen, ta ting som det kommer og slutte å tenke så mye...(men det er fryktelig vanskelig) Flere som kjenner seg igjen?? Jeg går bare å venter på at dette går til helvete. For hvis ting ser ut til å være for godt til å være sant, så er jo det sant... Gud så utrolig teit jeg er... Skal ta meg sammen!
Gjest spavalica Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg :)Hadde zero forventninger og så kom hjem svevende på en rosa sky :DHan er rett og slett fantastisk,og jeg føler meg litt som fjortis :DVi kan også bare treffes annenhver uke ;)Pga barn.Kanskje vi har truffet samme fyr,en supersjarmør hehe.Nyt det!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Vel, jeg var ikke hjemme før 03, det var en fantastisk date! Vi har vært sammen hele helgen, og har hatt det kjempe koselig! Men nå kommer panikken krypende...Bare tanken på å ha sex med han gjør meg dårlig (prestasjonsangst). Dere har vært sammen EN helg, du trenger da ikke begynne å tenke på det enda. Anonym poster: 02e1dcdc34ada4a77c47578c5116b90a
Nettinettet Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Dere har vært sammen EN helg, du trenger da ikke begynne å tenke på det enda. Anonym poster: 02e1dcdc34ada4a77c47578c5116b90a Når man har de erfaringene man har så er det veldig lett å tenke på slike ting med en gang. Jeg har funnet ut at det beste er å være åpen og ærlig om følelsene man har og ta det som det kommer. Det tar tid å bli kjent og underveis finner man ut om følelsene blir sterkere eller faller vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Følg ditt eget råd, ikke tenk så mye, men ta det som det kommer Da jeg møtte kjæresten føltes det veldig bra så og si fra første stund (i hvert fall fra andre date), men vi måtte også ta det med ro pga barn og andre praktiske ting. Av en eller annen grunn bekymret jeg meg veldig lite - alt føltes bra selv om jeg var veldig klar over at det måtte tid til før vi fant ut av om vi funket sammen. Men han ga jo meg også bekreftelse på at vi var omtrent på samme sted - hvis det fortsetter å være sånn med dere også, tror jeg du kommer til å bli tryggere og tryggere Å lande, slutte å tenke på ham til alle døgnets tider osv kan jeg ikke garantere - her er det nesegrus forelskelse for tiden Men det er absolutt ikke sånn at det trenger være for bra til å være sant, bare fordi det er bra Anonym poster: eab2c0fcb767bbf7b458d3b8f39fda83
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Pust helt rolig med maven, - akkurat som du selv sier du må gjøre Om du har prestasjonsangst så tenk hvilket forventningspress han har lagt/legger på seg selv Ta det bare på instinkt, ikke tenk så mye, - det kan nemlig fort gå riktig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå