Anciol Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Har vurdert å pakke opp det gamle skrinet mitt med alt av warhammer, maling pensler og duppeditter, og la gutten min som blir 6 prøve seg på å male en av de umalte figurene:) Lurer bare på om han er i passende alder:)
Rosalie Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Jeg malte Warhammer for eksen min, og så vidt jeg husker så var det knotete og pirkete og mer enn vanskelig nok for en voksen person (om man ønsket det litt pent gjort). Syns han høres litt vel ung ut. 3
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg og min søster malte figurer i lignende skala med min farmor når jeg var på samme alder. Figurene settes frem hver jul, og det har blitt fine minner for meg. De er kanskje ikke spesielt vakkert malt, men de har sin sjarm likevel.
Rotemor Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Vil si han er litt liten enda. Min sønn begynte vel i 8-9 års alderen..synes det var passe. 1
Gjest Nefertiti. Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Er det ikke bedre å male gipsfigurer eller lignende? Litt lettere med større overflater 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Det er nok for vanskelig for en seksåring. De ser ikke (bryr seg ikke om) forskjellen på klærne, rustningen og huden. Pappa prøvde på noe lignende med meg da jeg var så ung og det ble ikke noe pent (super-stygt).
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Jeg malte warhammer for min kompis, han spurte meg fordi jeg er pinlig nøyaktig, en 6åring kommer ikke til å klare å male det fint eller nøyaktig... enig med andre her, kanskje dere kn male andre figurer sammen først? Anonym poster: a162c5114d74365d205721c569ab247e 1
Anciol Skrevet 8. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2013 Det gikk riktig bra med malingen:) Han er et naturtalent i maling akkurat som sin morfar, som holder på med modelltog anlegg:)
Rotemor Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Det gikk riktig bra med malingen:) Han er et naturtalent i maling akkurat som sin morfar, som holder på med modelltog anlegg:) Så fint da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå