Atilla Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Hva er fint å gravere, hva graverer dere inn? Skal gravere på morgengaven hans også, så jeg trenger forslag til hva det skal stå. Han skal få ny klokke.
Mistyen Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Dette har vært oppe menge ganger før, og om du bruker søkefunksjonen får du nok mange tips. Likevel... Vi har gravert inn en setning, litt i hans og litt i min. Det blir slik: somos uno....(hjerte)150602 ....para siempre (hjerte)150602 Det betyr "vi er ett for alltid" 12
Carine Skrevet 5. juni 2002 #3 Skrevet 5. juni 2002 Vi har valgt "Amor vincit omnia", som betyr "kjærligheten overvinner alt" Klem fra Carine
Atilla Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2002 Hvilket språk er inskripsjonene deres på Carine og Misty? Misty - skal det stå navnet etter "somos uno", og skal det stå navn før "para siempre?" Er det hhv jente først og gutt etterpå? (somos uno .jentenavn...(hjerte)150602 (..guttenavn..para siempre (hjerte)150602) Hørtes veldig fint ut da!!
Engel Skrevet 6. juni 2002 #5 Skrevet 6. juni 2002 Mistys er spansk, den andre er jeg ikke helt sikker på. Hvorfor ikke skrive det på norsk hvis dere da ikke har noen spesiell tilknytning til språket/landet? Syns det må være like fint!12
Carine Skrevet 6. juni 2002 #6 Skrevet 6. juni 2002 Vårt er latin...og rett og slett bare fordi vi liker det litt annerledes Det er nettopp derfor vi reiser til utlandet og gifter oss også - vi liker å bryte litt på tradisjoner, og gjøre ting på vår måte Klem fra Carine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå