Gå til innhold

61 dager igjen, ønsker å avlyse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om 61 dager skal bryllupet stå. Nesten alt er klart til den store dagen og mange gleder seg til bryllupet. Vel, ikke jeg. Ikke nå lenger. Min far, som jeg er utrolig knyttet til, har blitt alvorlig syk. Han skal snart inn til operasjon, og vil ikke være i form til bryllupet.

Kjenner at jeg gir en god F i hele bryllupet nå, vil bare være med min far, støtte han og gi han mest mulig ro. Orker ikke en stor fest midt oppi dette. Og hva operasjonen ikke er vellykket? Huff, kjenner at dette går hardt inn på meg.

Min kjære sier at han støtter meg og at det er mitt valg. For hans del kan vi bare gå innom tinghuset og gifte oss en dag. Og helt ærlig så frister det mest akkurat nå. Men hva med gjestene? Det er det verste synes jeg, å plutselig avlyse nå virker så dumt.

Så hva gjør vi? Hva hadde du som gjest tenkt om det hele ble avlyst?

Anonym poster: 1da106b64c7069d1a1724fe326307592

Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tror alle oppegående mennesker ville forstått dette. Gift dere på tinghuset og ev. ha en større fest etter at faren din forhåpentlig er frisk igjen.

• Liker 5
Skrevet

Som gjest hadde jeg syntes at det var greit å avlyse pga alvorlig sykdom. Som brud hadde jeg nok tenkt akkurat slik som deg. Jeg har ikke noen gode råd. Håper det går bra med faren din.

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror folk har forståelse for at du ønsker å være der for din far! Jeg synes ikke du skal tenke på hva gjestene vil tro. Tenk på deg selv! :) Da har du mye mer å kunne stille opp med ovenfor faren din og din kommende mann. Lykke til!

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg som gjest får tenke akkurat hva jeg vil. Det viktigste oppi det hele er hva DU kommer til å tenke om du gjennomfører dette "showet" av et bryllup. Tenk deg godt om, kjenn på følelsene dine og snakk gjerne med de rundt deg dette er ikke en lett avgjørese, men for gjestene er det bare å godta ting uansett hva.

Ønsker dere begge gode tanker i tiden som kommer, håper at dette går bra og at det er mulig å se lyspunkt også i en tid som er vanskelig.

Skrevet

Personlig ville jeg utsatt bryllupet et år. Satt alt på vent rett og slett. Men uansett hva dere velger så er jeg sikker på at alle vil forstå.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for støttende ord, setter pris på det :)

Anonym poster: 1da106b64c7069d1a1724fe326307592

Skrevet

Avlys! Det viktigste er jo uansett det løftet dere gir hverandre, ikke festen. Ingen gifter seg kun for festen (får jeg håpe). Gå på tinghuset og spis en god middag sammen. Det er alltids tid til å feste seinere :) Og gjestene - de får bare tenke det de vil. Men helt ærlig, så tror jeg ikke det er et menneske som ikke hadde forstått avgjørelsen din. Lykke til da :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville utsatt det. Evt. hatt en bryllupsfest senere og bare hatt en koselig dag (før operasjonen hans?) med famiien.

AnonymBruker
Skrevet

Send en epost til alle gjestene, der du sier det som det er. At dere er så glade for at så mange ville feire med dere, men på grunn av din fars sykdom blir det for mye for deg med et stort bryllup i denne tiden.

Si det så snart som mulig, så folk får tid til å endre planene sine.

Så gifter dere dere på tinghuset og har en intim og romantisk middag etterpå (med f.eks. nærmeste familie), og så blir hele denne børen løftet av skuldrene dine.

Som gjest ville jeg selvsagt forstått dette. Og jeg ville satt stor pris på å få vite grunnen til avlysingen fra deg personlig, ikke bare fått en kort melding om at bryllupsfesten var avlyst.

Anonym poster: d285a6a92f1c4dd37c164a33c88ec442

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...