Kara W Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Jeg har noen blogger som jeg liker å følge med på, noen oppdaterer ofte, andre sjeldent. Jeg lager bokmerke av de og går inn og sjekker når det passer, men dette er sikkert ikke den letteste måten å gjøre det på. Jeg har for meg at det er mulig å gå beskjed om når det oppdateringer på en eller annen måte. Noen som kan opplyse meg?
NancyB. Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 bloglovin.com passar ypparleg til det føremålet. Du kan følge dei bloggane du ynskjer og bla igjennom nye innlegg når du har lyst.
Kara W Skrevet 8. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2013 bloglovin.com passar ypparleg til det føremålet. Du kan følge dei bloggane du ynskjer og bla igjennom nye innlegg når du har lyst. Takk, skal sjekke det ut. Atom- eller RSS-abonnering. Hvordan virker det?
Botch Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 (endret) Hvordan virker det? Jeg bruker ikke Atom, men til RSS så bruker man en RSS-leser (finnes forskjellig å velge mellom, eks: Google Reader) og trykker på "abonner på RSS-feed" eller lignende inne på siden du vil få oppdateringer fra. Knappen for dette er ofte representert med RSS-ikonet til høyre på det vedlagte bildet. Dette er ikke noe som er spesifikt for blogger, men alle sider som har RSS-feed tilgjengelig. Endret 8. april 2013 av Botch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå