Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en ekkel følelse av at sambo er for god for meg. Han kommer hjem med blomster, kysser og klemmer meg hver dag.Han bruker flere minutter hver eneste dag på å fortelle meg hvorfor han elsker meg. Jeg fikk også flytte rett inn i leiligheten hans, pynte med alt jeg vil , og det eneste jeg betaler er mat.

Jeg lager mat hver dag, jeg overrasker ham iblandt, vi har masse sex , og jeg tilfredstiller ham hvis jeg ikke orker sex. Alikevel har jeg dager der jeg er sur mot ham, humørsvingninger og det er dager jeg bare ikke orker å si fine ting tilbake :(

Føler liksom ikke jeg fortjener ham :( Og er livredd for å miste ham. Derfor trekker jeg meg tilbake, og jeg lukker meg..

Er det flere som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo normalt at ting ikke er på topp hele tiden selv om man er aldri så gode mot hverandre. Så lenge man respekterer hverandre, sier unnskyld hvis man er sur på hverandre uten grunn, har flere gode dager enn dårlige og generelt behandler hverandre bra så er det sjelden noen fare.

Anonym poster: b6923acf22bde43c303e7f5b35757a23

Skrevet

Jeg føler det sånn iblant også ja. Kjæresten min er så utrolig snill mot meg. Behandler meg som en ekte prinsesse. Ordentlig gentleman er han :)

Passer alltid på at jeg har det bra. Vi kan ligge i senga om morgenen og han sier ofte "I'm such a lucky guy" (Han snakker engelsk ja) Også holder han rundt meg, og kan si "I really really love you"

Jeg har ikke tall lenger på hvor ofte han har gitt meg blomster. Han kan finne på å gi meg time til massasje når jeg er lei meg, og forteller meg hvor glad det gjør han å se meg glad.

Det er vel mer småtingene jeg setter pris på framfor spandering osv, som at han viser hvor mye jeg betyr for han, og viser at han setter pris på han. Jeg prøver mitt beste å vise det tilbake, men føler noen ganger at det ikke er nok?

Jeg er oppetter ørene forelsket i han og føler jeg viser det med kroppsspråk osv. Jeg regner med at det er fordi jeg aldri har blitt behandlet så bra før og derfor er det veldig overveldene for meg.

Jeg tror vi bare må nyte det siden vi er så heldig :) Og være glad for at vi fant en av "the good kind"

Skrevet

Jeg føler det sånn iblant også ja. Kjæresten min er så utrolig snill mot meg. Behandler meg som en ekte prinsesse. Ordentlig gentleman er han :)

Passer alltid på at jeg har det bra. Vi kan ligge i senga om morgenen og han sier ofte "I'm such a lucky guy" (Han snakker engelsk ja) Også holder han rundt meg, og kan si "I really really love you"

Jeg har ikke tall lenger på hvor ofte han har gitt meg blomster. Han kan finne på å gi meg time til massasje når jeg er lei meg, og forteller meg hvor glad det gjør han å se meg glad.

Det er vel mer småtingene jeg setter pris på framfor spandering osv, som at han viser hvor mye jeg betyr for han, og viser at han setter pris på han. Jeg prøver mitt beste å vise det tilbake, men føler noen ganger at det ikke er nok?

Jeg er oppetter ørene forelsket i han og føler jeg viser det med kroppsspråk osv. Jeg regner med at det er fordi jeg aldri har blitt behandlet så bra før og derfor er det veldig overveldene for meg.

Jeg tror vi bare må nyte det siden vi er så heldig :) Og være glad for at vi fant en av "the good kind"

Åååh, nå fikk jeg klump i halsen! herregud for en herlig type!! Han er slik som min :rodmer:

Skrevet

Åååh, nå fikk jeg klump i halsen! herregud for en herlig type!! Han er slik som min :rodmer:

Fikk litt kriblinger da jeg skrev det faktisk. Hehe.

Hvor lenge har dere vært samboere? Og hvor lang tid tok det før dere flyttet sammen?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Når jeg leser det du skriver, TS, så sitter jeg tilbake med en følelse og et spørsmål;

Føler du at du egentlig får 'lov' til å være deg selv i dette samlivet ?

Jeg synes jeg merker en følelse av 'bundethet' til den grenseløse godheten du opplever fra ham.

En grenseløshet som får deg til å legge bindinger på deg selv med tanke på å være den du er med gode og mindre gode sider..... Med tanke på det som gjør deg til deg selv.

Jeg kan ha rett... jeg kan ta feil.... bare du selv sitter med svaret på det.

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Jeg har en ekkel følelse av at sambo er for god for meg. Han kommer hjem med blomster, kysser og klemmer meg hver dag.Han bruker flere minutter hver eneste dag på å fortelle meg hvorfor han elsker meg. Jeg fikk også flytte rett inn i leiligheten hans, pynte med alt jeg vil , og det eneste jeg betaler er mat.

Jeg lager mat hver dag, jeg overrasker ham iblandt, vi har masse sex , og jeg tilfredstiller ham hvis jeg ikke orker sex. Alikevel har jeg dager der jeg er sur mot ham, humørsvingninger og det er dager jeg bare ikke orker å si fine ting tilbake :(

Føler liksom ikke jeg fortjener ham :( Og er livredd for å miste ham. Derfor trekker jeg meg tilbake, og jeg lukker meg..

Er det flere som føler det slik?

Hvis det er noen trøst så kommer han ikke til å holde på sånn i altfor lang tid framover.

Gjest KateW
Skrevet

Husk at mennesker bruker ulike ord og ulikt "Språk" til å fortelle om hvordan de verdsetter hverandre. NOen bruker bare ord, men ville aldri kjøpt en blomst, noen lager mat, noen vasker og ordner, noen kjøper gaver, osv.

Hans språk er tydelig og kanskje annerledes enn ditt, men det har ingenting med å gjøre at du ikke er god nok!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Steinar40: har du vurdert å snakke med noen om bitterheten din?

AnonymBruker
Skrevet

Du hører ut som dama mi på flere punkt . Hun også sier hun ikke fortjener meg. At jeg er for god for henne. Blir så jævlig irritert.

Anonym poster: 37d4cc657bcea5df2bd05fe3caf6bf6b

Skrevet

Steinar40: har du vurdert å snakke med noen om bitterheten din?

Hvorfor skal jeg prate med noen om at jeg faktisk klarer å se igjennom den tåka som dere andre ser? :smoke:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor skal jeg prate med noen om at jeg faktisk klarer å se igjennom den tåka som dere andre ser? :smoke:

Når du ser alt gjennom briller som speiler behovet for høyere genvinst enn innsats i potten, og med evighet og 100% sikkerhet som rammebetingelser så er min mening at du fort kan miste de mange små, vitale aspekter i tilværelsen.

Slike små 'uvesentligheter' som en finger som stryker forsiktig over nakken din, mykheten i stemmen når noen spør om de skal ta med til deg.

Din egen opplevelse av glede ved å se et annet menneskes blikk lyse opp.

Det er en innsats og en risisiko forbundet ved å tillate seg å opplevde.

Dette da intet er gitt å vare til evige tider med 100% sannsynlighet.

Livet er mye mer enn kun sannsynlighet for smertefulle tap.

Våger man ikke utsette seg for smerten så våger man samtidig heller ikke utsette seg for risikoen ved å tape sin sjel til et annet menneske.

Så om man velger å være 'in' eller 'out' er da opp til enhver.

Noen av oss evaluerer oppsiden og gleden, lykken som så verdifull at vi velger å utsetet oss for smerten ved et tap, og balanserer ut på den slakke linen over avgrunnen og og over til et annet menneskes sjel.

Skrevet (endret)

Når du ser alt gjennom briller som speiler behovet for høyere genvinst enn innsats i potten, og med evighet og 100% sikkerhet som rammebetingelser så er min mening at du fort kan miste de mange små, vitale aspekter i tilværelsen.

Slike små 'uvesentligheter' som en finger som stryker forsiktig over nakken din, mykheten i stemmen når noen spør om de skal ta med til deg.

Din egen opplevelse av glede ved å se et annet menneskes blikk lyse opp.

Det er en innsats og en risisiko forbundet ved å tillate seg å opplevde.

Dette da intet er gitt å vare til evige tider med 100% sannsynlighet.

Livet er mye mer enn kun sannsynlighet for smertefulle tap.

Våger man ikke utsette seg for smerten så våger man samtidig heller ikke utsette seg for risikoen ved å tape sin sjel til et annet menneske.

Så om man velger å være 'in' eller 'out' er da opp til enhver.

Noen av oss evaluerer oppsiden og gleden, lykken som så verdifull at vi velger å utsetet oss for smerten ved et tap, og balanserer ut på den slakke linen over avgrunnen og og over til et annet menneskes sjel.

Good luck - you're gonna need it! ;) hehe

Men jeg skjønner selvfølgelig hva du sier her.

Evig betyr forøvrig i beste fall til den ene dør. Og garantier betyr at motivasjonen er på topp for å få det til å fungere.

Jeg er fullstendig klar over at den eneste garantien man har er at man ikke har noen garantier.

På den annen side hadde det faktisk vært mye bedre å ikke visst dette. De dumme har det godt som det så fint heter ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Kjære deg, du er jo bare et menneske. Absolutt alle har dårlige dager! Han høres ut som en utrolig flott mann - du er kjempeheldig! Du må for all del ikke trekke deg tilbake, nyt det heller. Du har en mann som elsker deg, og noe som høres ut som en helt fantastisk hverdag. Og du høres jo absolutt ikke ut som en ille kjæreste å ha heller! Slutt å tenk at du ikke fortjener han. For det er bare tull! :)

Igjen; du er heldig!

Gjest Gjest
Skrevet

Oj! Når jeg leste dette trodde jeg nesten at det var jeg selv som hadde skrevet det tidligere! Hehe :) Som du sikkert skjønner så har jeg det helt likt. Jeg syns kjæresten min er helt fantastisk, og han er så flink til å vise det, noe jeg føler jeg ikke er. Men som KateW skriver over her, så har man forskjellige måter å vise hvordan man verdsetter hverandre på. Jeg lager som regel maten i vårt forhold (noe jeg trives med), gjør en del praktiske ting osv. Forteller han også med ord mine følelser for han, og overrasker han med ting innimellom, men føler fortsatt jeg ikke her like flink som han. Så skjønner veldig godt hvordan du har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...