Gå til innhold

Han virker så merkelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet på med en fyr en liten stund nå. Vi driver å sier at vi er glade i hverandre og forteller mye koselig.

I dag sendte jeg han en melding på ett slags "msn"program som vi bruker som ikke koster penger. Jeg skreiv at jeg var glad i han, men fikk ingen respons. Jeg ser at han har sett det, så synes det er utrolig rart. Sendte han også en melding på mobilen, så da må han jo ha sett det og.

Synes det er heelt merkelig. Kan det være fordi "glad i deg" egentlig ikke er noe å svare på? På sist meldingen ønsket jeg han en fin dag. (Pleier igrunn aldri sende noe spesielt med meldinger) Æh, panikk! :P

Han virker så rar. Svarer som regel på det han vil, og snakker mest om sine egne problemer. Lurer på om jeg burde si ifra eller ikke jeg

Anonym poster: 864567c53b84a6c1fe5ca64e240fde1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Cytosin
Skrevet

Nå er ikke jeg selv så veldig rask til å svare på meldinger og liker ikke å kommunisere via SMS, men om jeg har noe på gang med en fyr så svarer jeg jo på meldingene han sender. Jeg syns det litt uhøflig å ikke ta seg bryet med å svare på sånne enkle meldinger. Det krever da ikke så mye energi å skrive "glad i deg også!" - Men nå er folk forskjellige, at han ikke svarer betyr ikke at han ikke interessert. Men dette med at han baaare snakker om seg selv og sine egne problemer, det må da være ganske kjedelig i lengden...

Skrevet

Kanskje han ikke hadde tid å svare akkurat da,og siden glemte det? Skjer ofte med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare skrev "gla i deg" så er det ikke noe å bekymre seg over. Jeg er på "elsker deg" stadiet, og svarer ikke når hun bare skriver det. Hun blir vanligvis litt irritert, men det er sånn jeg er.

Eks sms fra mor: "hei, kommer du hjem? Skal du har middag? Frokost sammen i morgen?"

Svar fra meg. Ja. (dette betyr: Ja, ja og ja.) men jeg er lat, og hater sms/teksting på mobil. Kansje han og bare er slik.

Anonym poster: d26846568ec067f93a4af2d80c8ef872

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, det hjalp å lese dettet:) Lar det bare gå, og lar vær å tenke noe på det.

Anonym poster: 864567c53b84a6c1fe5ca64e240fde1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...