Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Nokon som hare prøvd denne, og merka noko resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har kjøpt den, men bare brukt den en gang. Lukter ihvertfall godt Tviler på andre resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg må innrømme at jeg lo godt da jeg så reklamen for denne på TV. Virker mer som et TV-shop produkt spør du meg. Men jeg skal følge med på denne tråden nå og se om noen av dere som prøver den merker noen effekt. Dere får gi tilbakemelding da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2004 #4 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker den jeg! Kjempedeilig og akkurat passe fet lotion, men om den har noen effekt på hårne det tviler jeg på. Har ikke merka noe ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 30. mars 2004 #5 Del Skrevet 30. mars 2004 Tror ikke det virker så mye mot hårveksten. Huden ble mykere i allefall, og kanskje hårene har blitt litt mykere de også? Den lukter i allefall godt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2004 #6 Del Skrevet 30. mars 2004 Likte også lukta godt! Skikkelig god syns jeg den var og da spiller det ikke så stor rolle om den fungerer mot hårveksten. Den var jo ikke dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 30. mars 2004 #7 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva er det som er så spesielt med dette produktet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 30. mars 2004 #8 Del Skrevet 30. mars 2004 Det reklameres med at produktet skal hemme hårveksten, slik at du ikke trenger å barbere deg så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Tviler litt på om denne kremen holder det den lover, ja. Har vært borti en annen slik krem, som ifølge damen på parfymeriet (og hun er en god venn av mamma, så jeg vet hun ikke lurer meg :-) ) var den beste på markedet, men selv den reduserer ikke hårveksten nevneverdig. Så hvis ikke den beste kan, da tror jeg ikke Natusan kan heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 31. mars 2004 #10 Del Skrevet 31. mars 2004 Det jeg lurer på når jeg ser reklamer for denne typen produkter er; hvor sunt kan dette være? For vis den funker, må det jo være noe i den som minker hårveksten, og hva er langtidsvirkningene av å bruke en sånn krem? Er litt skeptisk av meg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Lotte-ikke innlogga Skrevet 31. mars 2004 #11 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har prøvd denne og bruker den daglig på bena. Må si jeg synes hårene vokser saktere ut og når hårene først vokser frem er de mye mykere enn før! Dessuten gjør den huden myyyk og den lukter godt! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DenSmarte Skrevet 1. april 2004 #12 Del Skrevet 1. april 2004 Dere er noen raringer. Hvor er kunnskapen deres? Det skal UTROLIG mye soya til for at hårene skal vokse saktere ut altså. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. april 2004 #13 Del Skrevet 2. april 2004 Dumme meg lar meg lure til å kjøpe, og selv om jeg ikke tror på reklamen så håper jeg liksom alikevel. Lukter godt (kanskje litt i sterkeste laget). Brukte den etter å ha barbert leggene for noen dager siden. Men hårene har vokst akkurat like fort ut som de alltid gjør. Men det er jo en grei bodylotion da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 10. april 2004 #14 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg fikk denne bodylotion gratis som en prøve... Hårene mine har aldri vokst så fort før... Å di er veldig harde. Noe som jeg aldri har hatt problemer med før!!!??? :-? Men som sagt, lukter den vertfall godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2004 #15 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg likte lukta og hvordan huden min ble etterpå. Har ikke merket noen forandring på hårveksten, så jeg kan nok ikke kaste barberhøvelen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå