AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Er fortsatt ikke kommet over denne såkalte "venninnen" min som etter å ha kjørt gratis på henne i flere år har sluttet å ta kontakt etter at jeg sa at vi måtte spleise på parkering og bensin. For da vet jeg at vennskapet igrunn ikke stakk særlig dypt ifra hennes side. Men hvis jeg ikke nå fastholder mitt standpunkt etter å ha gått så mye på akkord med meg selv i flere år ville jeg bli så bevisst det hver gang jeg traff henne , bli minnet på fordelene hun så i meg, få min selvtillit til å synke drastisk. Men savner henne også, og var villig ,lenge,til å overse at jeg måtte betale alt. Da jeg tok det opp på en ordentlig måte med henne om vi kunne dele, forklarte at det ble dyrt for meg alene i lengden, ble hun merkbart kjølig , vred på seg og veldig opptatt av å snakke om noe annet. Trist at det skal være slikt. Måtte bare få det ut. Anonym poster: 56e70671355a0207283a22479ed0d404
Miller Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Føler med deg, veldig trist å miste venninner, selv om hun har vist seg å være en b***. Noen mennesker er kalde, og vil bare omgås med folk de kan utnytte. Jeg har selv mistet en venninne på lignende måte, og vet hvor vondt det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå