AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Hva må vi jenter har i garderobeskapet? Nevn minst tre ting. Skal kjøpe meg litt nye ting nå så jeg trenger få litt påfyll nå. jeg er midt i 30åra Anonym poster: 233d57184f84117a88b5112387a7a13b
Jenna Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Gode jeans Den lille sorte, enkelt snitt som kan Dresses opp og ned. En kul t-sjorte
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Det er ikke en ting vi kvinner 'må' ha i skapet I skapet har vi det vi selv ønsker å ha der, plagg vi liker og kler. Et forslag til noen plagg som alltid er anvendelige er;' Blyantskjørt Silkebluse Trenchcoat Jeans Cardigan 2
Amens Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Kan og legge til at en lett kjole i lyse eller mønstret farge og er utrolig greit å ha i skapet. Jeg har og en liten sort en (som skal byttes ut når jeg finner en ny i passende fasong og pris siden den jeg har er litt slitt), og en del blazere (de er fort med på å gjøre meg litt mer proffesjonell selv om jeg ellers bare går med jeans, sneakers og t-skjorte).
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 En liste over hva jeg mener er lurt å ha og i de fargene jeg ville valgt dem i En marineblå eller grå kjole istedet for den sorte. Mange blir så utvasket i sort. Kabelstrikket enkel genser (emeraldgrønn, og de fleste andre farger..) Skinnjakke (brun, sort) Figursydd skjorte (lyseblå, hvitstripet) Chinos (beige, mørkeblå, rød) Blazer (sort) Mørke rette jeans Nude pumps Blyantskjørt (sort) Foldeskjørt over kneet Maxikjole Bluser Cardiganer Paljettopp Statement smykker, ringer og sjal for mer liv Anonym poster: 4c6c0a61ca19d6b11424c31e06b03713
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Det er ingen må. Det kommer vel an på om du trenger pene klær til jobb og hva du driver med på fritiden. Jeg har klart meg veldig langt her i livet uten blyantskjørt, trenchcoat og den lille sorte, men hadde aldri klart meg uten pene enkle skjorter, tynne kasjmirgensere og fargerike silkekjoler. Anonym poster: 4cf23041d78b996ca845863811daf3d1
Berit Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Hvit bluse Pen bukse Pent skjørt evt kjole Genser Topp
Safiye Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Silkeskjorte V halset genser Gode jeans Oxford skjorte
lottelotti Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Statemant smykke er et must!! Kan virkelig piffe opp det kjedelige antrekket
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Klær http://frujohansen.no/?p=2827 Anonym poster: 6ab5e7dcc86bfc591ddbc67cbfe571dc 1
Gjest Badabing Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Klær http://frujohansen.no/?p=2827 Anonym poster: 6ab5e7dcc86bfc591ddbc67cbfe571dc Hehe.. Litt enig i blogginnlegget, men samtidig er det jo noen plagg jeg gjerne tar frem igjen og igjen. Knallgult forsvinner like fort som det kommer. Mine: Svart oversized blazer Fin cardigan Trenchcoat Pumps Hvit skjorte med pent snitt Svarte jeans Perler Har også en silkekjole som virker som aldri går av moten. Den er i en dus farge og er lett å dresse opp og ned. Har brukt den i alt fra bryllup til juleselskap. Siden den er såpass tidløs og enkel, virker det ikke som folk husker at jeg har brukt den før også. Så selv om den var relativt dyr i innkjøp, har jeg sluppet å få kleskriser etterpå.
Wonders Skrevet 10. april 2013 #12 Skrevet 10. april 2013 Noe med farge innimellom som frisker opp... Uten mønster, bare rene farger. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #13 Skrevet 10. april 2013 Hva vi jenter må har i garderobeskapet er en bokhylle med bøker om rettskriving. Anonym poster: 2b47bea0d26384c1ff7c4aefb6343e6d 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #14 Skrevet 10. april 2013 Hva vi jenter må har i garderobeskapet er en bokhylle med bøker om rettskriving. Anonym poster: 2b47bea0d26384c1ff7c4aefb6343e6d Vi starter med deg. Anonym poster: 4c6c0a61ca19d6b11424c31e06b03713 2
Gjest Søgni Skrevet 10. april 2013 #15 Skrevet 10. april 2013 (endret) Som andre har nevnt, så kommer det nok veldig an på hva man driver med og hva man oftest kler seg for. Jeg kommer meg langt i hverdagen med: - Ett par enkle, mørke jeans+ en enkel svart, bukse. - Ett eller to enkle skjørt. - Cardigan med god passform. - Et par enkle gensere, noen tynne og noen litt tykkere. Jeg er glad i strikkagensere, og har derfor en del av disse i ulike varianter. - Et par topper eller bluser med god passform. - En enkel blazer. Yttertøy, tilbehør, penklær og sko kommer utenom. Jeg har forresten en enkel, svart penkjole som jeg har brukt i flere år. Dette kan jeg pynte opp og ned ganske mye, og det passer til mitt bruk, avhengig av kombinasjoner og tilbehør. Jeg vet mange er "hverdagskjole-mennesker", men jeg bruker helst bukser eller skjørt. I tillegg bruker jeg veldig ofte singlet under andre klær, så det må jeg jo ha et lite lass av, i ulike farger. Endret 10. april 2013 av Søgni
Gjest Crazycatlady Skrevet 10. april 2013 #16 Skrevet 10. april 2013 Kan vel bare svare for meg selv, men det jeg må ha er: -jeans. Liker best mørke blå eller svarte for de passer med alt, men gjerne noen i andre farger osv. -enkle t-skjorter, topper og singletter, men også noen med trykk. - noen enkle skjørt. -fin kjole som man variere i det uendelige. -blazer. -cardigans.
Professor Orm Skrevet 10. april 2013 #17 Skrevet 10. april 2013 Der er overhodet ingenting man må ha i garderobeskapet, jeg blir så frustrert når jeg leser slike lister. Man vil aldri se meg i skinnjakke for eksempel. Likevel er der et par ting jeg tror de fleste vil ha nytte av, helst helt nøytrale ting En enkel kjole som du kan bruke i mange anledninger. En klassisk veske Pene sko Anvendelig jakke/kåpe eller begge deler Solbriller Øredobber Jeans Genser, topp og cardigan, alle helt enkle. Svarte strømpebukser Skjerf 1
cellar Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 (endret) Her er mine "must haves": - De perfekte jeans - Basic tanks/topper + enkle t-skjorter - En jakke som kan brukes til hverdags og litt finere anledninger - Bluse/skjorte - Et par enkle høyhælte sko som kan brukes mange ganger - Cardigans (ikke for lange). - En kjole som ikke stikker seg for mye ut, slik at du kan bruke den flere ganger uten at noen nødvendigvis kjenner den igjen. - Skjerf I tillegg til dette kommer superundertøy, tightser, varme gensere, sneakers etc, men jeg føler det sier seg selv Jeg har aldri hatt behov for blazere og skjørt, men så har jeg heller ikke den stilen eller en profesjonell hverdag sånn sett. Så alt kommer an på hvor du jobber, hva du liker å gjøre på fritiden (gå på café eller tur i skogen krever jo forskjellige antrekk..). Endret 11. april 2013 av cellar 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 Noe med farge innimellom som frisker opp... Uten mønster, bare rene farger. Bare elsket det bildet der! Noe så sommerslig! Mine tips: - Gode jeans som sitter bra, gjerne i forskjellige farger (sort, mørkeblå, lys) - Gode BH'er, minst en sort, en hvit og en hudfarget. - Figursydde cardiganer (altså med innsving i livet), her kan man gjerne ha forskjellige farger og lengder sånn at man har noe å velge mellom - Enkle singleter og topper. Synes det er greit å ha noen i typisk hvitt og svart, koksgrå osv. i tillegg til noen knallfarger som jeg kler. Jeg er enig med Wonders; det trenger ikke ha mønster, men bare ensfarvede for å sprite opp litt under feks cardiganen. - Skinnjakke - Vanlige sorte bukser som sitter pent og ikke er jeans - Pene støvletter - En mørk og en lys kjole som man kan dresse opp og ned - Smykker og øredobber som man liker - Litt forskjellige vesker - En pen jakke til vinterstid i en enkel farge, som man kan sprite opp med fargerike skjerf - Varme og gode sko - Fine og lette sko til vår og sommer - Gode og fine truser som både er behagelige å ha på og som ser fine ut - Noen fine "partytopper" - Et pent skjørt - Blazer som sitter perfekt. - Ullundertøy til vinteren (fryser nå, ser det har gjort littt utslag på listen min ) Anonym poster: ddac7f9dfba96986db7ef6a1563c0785 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå